“Gratis luchthavenvervoer, .... dat kost dan 115 euro voor 5 Km !”
Beoordeling van TUI fly Belgium (formerly Jetairfly)

6 september 2017 beoordeeld

Een reisje geboekt naar Kreta, heen en terugvlucht, met o.a. gratis luchthavenverver. De datum nadert we willen online vervoer boeken, worden doorverwezen naar BILLO, goede maatschappij (?) maakten reeds van hun diensten gebruik, naar Zaventem voor 90 euro! Nu alle gegevens ingegevoerd Vanuit Oostende naar Oostende luchthaven ( 5 Km) heen en terug! Dat komt dan op 115 euro ( 23 euro per Km.!). Gebeld naar TUI, ja, Billo vraagt wat ze willen, we hebben nog klachten ontvangen!!! Neem beter een gewone Taxi.... ja, dat zullen we ook doen zal ons 10 euro per rit kosten! Met dank aan TUI, mooie beloften maar ...

Datum van reis: september 2017

1.216 - 1.220 van 4.959 beoordelingen

5 september 2017 beoordeeld

Dit is een chartervlucht en dus basic, tijdig vertrokken en tussenlanding gemaakt op Mykonos. Telkens wel harde landingen maar ligt ook wel aan de korte afstand van de vliegtuigbanen daar. Dranken en maaltijden zijn te betalen, water krijg je wel gratis.

4 september 2017 beoordeeld

correcte en vlotte check inn. geen problemen mbt de bagage.
vriendelijke kabinepersoneel.
propere aankleding van het vliegtuig, dat deels uit enkel Engelstalig kabinepersoneel bestond.

3 september 2017 beoordeeld

Aan de nooduitgang was het zeer koud maar met het krijgen van een dekentje was dat opgelost.Zeer vriendelijk personeel

Datum van reis: september 2017
3 september 2017 beoordeeld

Stoelreservatie voor heen en terugvlucht genomen
Heenvlucht op rij 14. Verrassing de stoelen op rij 14 bevinden zich voor de nooduitgang in het midden van het vliegtuig en de rugleuning is niet verstelbaar.

Voor de terugreis dan maar op rij 1 gereserveerd voor meer beenruimte.