Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Gewelige serive tijdens de Corona crisis!”
Beoordeling van SunExpress


18 maart 2020 beoordeeld

Ik moest een vlucht boeken voor mijn vader die ik Kayseri was en terug moest komen i.v.m. de Corona crisis. Helaas kon KLM en Turkish Airlines mij hierbij niet helpen. Ze waren niet zeker van de vluchten en die werden ook constant geannuleerd. Mijn laatste kans was SunExpress, die heeft mij ondanks de drukte die ze hebben goed geholpen en verzekerd dat de vlucht van 18 maart 2020 door zou gaan. Mijn vader is zojuist veilig geland. Ik wil Sunexpress bedanken voor de zekerheid die ze mij konden bieden. Ik werk zelf in de reisbranche dus ik weet hoe druk het nu is bij jullie. Succes in deze moeilijke tijden !

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Hilall38
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (2.200)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

1 - 5 van 2.200 beoordelingen

11 maart 2020 beoordeeld

altijd op tijd vertrekkend en perfecte service aan boord. ook 'n wijntje en lekker eten daarbij. heel erg vriendelijk personeel. GOEDKOOP EN ZEKER OOK GOED TOT UITSTEKEND.

Datum van reis: januari 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank anjajanssen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 maart 2020 beoordeeld

Vlucht was verder prima. Wel is mijn mening dat de beenruimte wat beperkt is. Het personeel is vriendelijk en bekwaam.

Datum van reis: september 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Ritalina2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 maart 2020 beoordeeld

Je betaalt 80.000 miles round trip + circa 300€ cash en dan stoppen ze je in een lowcost met armetierige service. Dat is Lufthansa! Nooit meer.

Datum van reis: juli 2019
1  Bedank Theo K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 februari 2020 beoordeeld

Ik kende de maatschappij niet, maar ben zeer tevreden. Alles ging snel, we hebben beide vluchten een kwartier vertraging gehad, maar werden meteen en goed op de hoogte gehouden. Het personeel was heel vriendelijk en de piloot van de terugvlucht leek wel een reisleider, hij gaf zoveel fijne informatie tijdens de vlucht, ook voor de dingen buiten, die je kon zien. Ik ben super tevreden.

Datum van reis: februari 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Monique S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.