“Tui besteed uit aan Wamos air...... verschrikkelijk”
Beoordeling van TUI Airlines Netherlands

19 maart 2020 beoordeeld

Vliegen met de Dreamliner van Tui is altijd prima! Maar reizigers wegsturen met wamos air en dat dan gelijkwaardig noemen daar begrijp ik niks van.

Op een vlucht van ruim 10 uur geen entertainment, services en catering die niet in de buurt komt van een tui crew.... het was verschrikkelijk.

Zolang Tui samenwerkt met zulke partners voor ons helaas geen Tui meer

Datum van reis: maart 2020

15 maart 2020 beoordeeld

Top stoelen
service goed
mensen vriendelijk coulant
eten goed
vlucht comfortabel
genoeg been ruimte en stoelen lekker ruim

Datum van reis: mei 2019
11 maart 2020 beoordeeld

Al jaren met Tui naar Florida gevlogen. Een prettig vliegtuig met goede service aan boord. Vriendelijk Cabine personeel. We reizen altijd Comfort klas en dat geeft net iets meer beenruimte.

Datum van reis: januari 2020
11 maart 2020 beoordeeld

We vlogen de luxe. Op de heen weg,overdag, was de vlucht goed en comfortabel. Het personeel was niet zo vriendelijk en attent. Er werden ook papieren voor de douane verstrekt en de uitleg was foutief. Dit zorgde bij de douane voor lange (re) wachtrijen.
Op de terugweg zelfde klasse: de luxe, maar dan zijn de stoelen toch echt te kort om goed op uit te rusten. En kun je niet ver genoeg achter over.
tevens was ik jarig en kreeg van tui een cadeautje ( waar overigens wel voor betaald was, bleek achteraf)

Al met al. Had ik het comfort iets hoger verwacht

Datum van reis: februari 2020
11 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben de Economy klasse opgeschaald naar de nieuwe klasse Deluxe in de Dreamliner.
Geweldig zoveel ruimte en service. Is het bijbetalen dubbel en dwars waard. Ga zeker nog een keer op deze wijze naar Bonaire. Priorty boarding is een fijne bijkomstigheid. Drankjes en hapjes natuurlijk inbegrepen. Vriendelijke bediening. Klasse!

Datum van reis: oktober 2019