“fijne stoelen”

service goed
mensen vriendelijk coulant
eten goed
vlucht comfortabel
genoeg been ruimte en stoelen lekker ruim

Datum van reis: mei 2019

11 maart 2020 beoordeeld

Al jaren met Tui naar Florida gevlogen. Een prettig vliegtuig met goede service aan boord. Vriendelijk Cabine personeel. We reizen altijd Comfort klas en dat geeft net iets meer beenruimte.

Datum van reis: januari 2020
11 maart 2020 beoordeeld

We vlogen de luxe. Op de heen weg,overdag, was de vlucht goed en comfortabel. Het personeel was niet zo vriendelijk en attent. Er werden ook papieren voor de douane verstrekt en de uitleg was foutief. Dit zorgde bij de douane voor lange (re) wachtrijen.
Op de terugweg zelfde klasse: de luxe, maar dan zijn de stoelen toch echt te kort om goed op uit te rusten. En kun je niet ver genoeg achter over.
tevens was ik jarig en kreeg van tui een cadeautje ( waar overigens wel voor betaald was, bleek achteraf)

Al met al. Had ik het comfort iets hoger verwacht

Datum van reis: februari 2020
11 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben de Economy klasse opgeschaald naar de nieuwe klasse Deluxe in de Dreamliner.
Geweldig zoveel ruimte en service. Is het bijbetalen dubbel en dwars waard. Ga zeker nog een keer op deze wijze naar Bonaire. Priorty boarding is een fijne bijkomstigheid. Drankjes en hapjes natuurlijk inbegrepen. Vriendelijke bediening. Klasse!

Datum van reis: oktober 2019
11 maart 2020 beoordeeld

Voor onze lange afstandsvlucht naar/van Bonaire gekozen voor de vlucht met Deluxe optie. Dit is een soort business class van Tui, maar niet op alle vluchten mogelijk.
Je hebt een ruime stoel, met voldoende beenruimte. Daarnaast een eigen schermpje met keuze uit TV series, films, muziek, spelletjes etc. Het zou handig zijn als je hiervoor ook een soort afstandbediening hebt. Door de ruimte tussen de stoelen hang je veel voorover om te zoeken naar een film, of om een spelletje te spelen.
De verzorging is goed, je krijgt voldoende drinken en eten. En de crew is buitengewoon vriendelijk.
Het inchecken op Bonaire gaf wat gedoe, het werd door de merendeel van de passagiers niet gewaardeerd dat wij in de aparte (lege) rij incheckten. (Het stond wellicht ook niet duidelijk aangegeven dat je daar in kon checken voor de Deluxe klasse. ) Wij werden er ook zeer agressief op aangesproken door een passagier.
Dat wat op Schiphol goed is aangegeven en geregeld, was op Bonaire minder en dat gaf een vervelende ervaring voor de start van onze terugreis.

Datum van reis: december 2019