“W61825 / EIN - WRO”
Beoordeling van Wizz Air

19 maart 2020 beoordeeld

Budgetmaatschappij met navenante service. Je bent ook niet goedkoper uit dan bijvoorbeeld met KLM. Zeker reizend met een koffer, kopje koffie aan boord loopt het snel op. Klantenservice via een duur nummer. Slechte communicatie wanneer er onregelmatigheden plaatshebben. Ik raad het niet aan. Neem KLM van AMS naar WRO en gun je de service en kwaliteit van KLM.

Datum van reis: februari 2020

16 maart 2020 beoordeeld

Online inchecken niet mogelijk, omdat de vluchttijden waren gewijzigd. Antwoorden na bellen en mailen daarover, zouden mij moeten geruststellen: Gewoon op de luchthaven inchecken. Daar wilden ze me echter daarvoor laten betalen. Uiteindelijk niet. Maar het vliegtuig was overboekt!!! Ik had 5 maanden eerder al geboekt en betaald! Dus op standby gezet en wachten totdat iedereen aan boord was en hopen op een plaats. Echtgenoot had overigens wel een stoel.
Uiteindelijk, misschien wel dankzij corona, bleken er nog 15 plaatsen vrij te zijn en kon ik mee. Het thuisfront was al bezig een vlucht te boeken naar Amsterdam met Transavia later op de avond....Volgende keer beter iets meer betalen voor minder stress. Dit was namelijk de 2e keer dat ik met Wizzair vloog. De eerste keer was ook een ramp.

Datum van reis: maart 2020
15 maart 2020 beoordeeld

alles vlot en simpel doch bemerking rond extra kosten die men supplementair aanreken op cabinebagage (1 rugzak en 1 klein koffertje en dit voor 2 personen en die wel degelijk in de pasvorm past of aan hun afmetingen voldoet. We moesten priority hebben bijgeboekt, dan mag het. Indien niet is enkel een rugzakje toegestaan. Nooit eerder problemen gehad met Ryanair.

Datum van reis: maart 2020
10 maart 2020 beoordeeld

Bij aankomst in Krakau bleek de koffer totaal vernield. (Bodem gescheurd)
Schadeclaim ingediend met detailinformatie plus foto's van de vernielde koffer.
Vervolgens wordt door WIZZAIR gevraagd voor een reparatie-offerte terwijl de koffer niet repareren is.
Ondanks de duidelijke foto's weigert WIZZAIR ge geleden schade te vergoeden.
Wat een afknapper.
IK ZAL ME 2 KEER BEDENKEN VOORDAT IK WEER MET DEZE AIRLINE VLIEG !!!!!

Datum van reis: november 2019
10 maart 2020 beoordeeld

Goede vlucht, goede service, 2 munteenheden (Lei en Euro) voor de drankjes en snoepjes, een beetje nostalgie '80 richting Roemenië. Correcte service. Beauvais echter is een ramp: geen organisatie, luie douanediensten, vooroordelen tegen arriverende Roemenen, arrogantie.... De borstel erdoor...

Datum van reis: september 2019