“Goede service aan boord”
Beoordeling van United Airlines

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig hadden we een beetje vertraging. Zodoende waren we op tijd. De vlucht was met enige turbulentie, niet fijn. Het eten is prima en je krijgt voldoende. We kwamen op tijd aan in Miami. Beenruimte houdt niet over.

Datum van reis: november 2017

9 februari 2018 beoordeeld

Erg basic allemaal. Tijdens een vlucht van vier uur alleen een drankje en klein zakje met pretsel is erg weinig. Je mag toch meer verwachten.

Datum van reis: februari 2018
6 februari 2018 beoordeeld

Mijn mening is: economy-class is veetransport voor United, goed beschouwd was er niets goed. 6 uur lang geen entertainment, pfff. Te weinig personeel (of ze wisten niet wat werken was). Gemiddelde leeftijd schat ik tussen 60 en 70 jaar, het leek echt een bejaarde vlucht. Ze waren best vriendelijk, maar er kwam niets uit hun handen, en elke vraag werd beantwoord met "one minute, please" Geef niet snel een negatieve beoordeling maar hier ga ik mijn geld niet meer aan besteden. Heb met vele vliegtuigmaatschappijen gevlogen, die scoren allemaal een voldoende. Helaas voor United een onvoldoende. Maar dit is mijn ervaring en misschien heb ik net die pech gehad, dat alles tegen zat.

Datum van reis: april 2017
6 februari 2018 beoordeeld

Eten op een vlucht van United valt wel mee, maar is niet van hoge kwaliteit. Daarnaast is het wordt het zeer saai als je regelmatig vliegt met United aangezien altijd hetzelfde wordt geserveerd...

Datum van reis: januari 2018
21 januari 2018 beoordeeld

We hebben eind 2017 een reis gemaakt naar Las Vegas en vervolgens naar Honolulu.
Aangezien we redelijk last minute hadden geboekt (een ruime week ervoor) was rechtstreeks niet meer te boeken vandaar totaal 7 vluchten. Heenreis van Amsterdam naar Houston, vervolgens naar Las Vegas. Na 6 dagen vervolgens via Los Angeles naar Honolulu. De terugreis eerst naar Denver, vervolgens Washington en terug naar Amsterdam. De app werkt perfect, inchecken en vervolgens boarden zonder papier. Goed geregeld. Voldoende eten en drinken tijdens de vluchten. Heen en terug naar Amsterdam upgrade genomen met wat meer ruimte. Enige minpuntje is dat dit redelijk prijzig is, zo'n $165,- per stoel. Verder allemaal prima.

Datum van reis: december 2017