“Laat niets te wensen.”
Beoordeling van Turkish Airlines

11 juli 2018 beoordeeld

Van Amsterdam naar Tbilisi en terug, met een tussenstop in Istanbul. Op de heenweg 3 dagen in Istanbul verbleven. Terug direct overgestapt. Alle vluchten verliepen uitstekend en lieten eigenlijk niets te wensen. Ik was liever via Ataturk gevvlogen dan via Sabiha Gokcen, vanwege die 3 dagen Istanbul. Dit laatste vliegveld is echt een eind van de stad, vooropgesteld tenminste dat je in de buurt van de Agia Sophia wilt zitten. Reistijd van 2 tot 2,5 uur en eigenlijk geen openbaar vervoer.
Turkish Airlines is een prima en goedkoper alternatief voor Ukrainian Airlines en ook voor de luchtvaartmaatschappijen uit de Golfstaten.

10 juli 2018 beoordeeld

Op 5 juli 2018 vlogen wij om 16.10 via Istanbul ( TK 1955 ) naar Amsterdam, aankomst tijd 22.15.
Vlucht op tijd, machine niet bomvol, goede vlucht, vriendelijke en prettige bediening en service. Op Schiphol, sinds jaren een positieve ervaring, niet te lange wachttijd bij pasport controle en de bagage kwam direct aan. Voor deze prijs en service, 30 kg vrije bagage, incl. eten en drinken, vliegen wij graag met een lijntoestel + overstap in Istanbul. Het duurt iets langer, maar je hebt geen ellende van de steeds maar weer wijzigende vertrek en aankomst tijden van de diverse chartermaatschappij en hun diefstal met de bagage gewichten en op elkaar gepropte stoelen. AANRADER voor vakantie plezier.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
10 juli 2018 beoordeeld

Op 17/6 rond 11.00 klaar voor de start op Schiphol om via Istanbul door te vliegen naar Bodrum. Gingen zonder duidelijke reden pas tegen 12.00 in de lucht. Achteraf bleek dat door een onweersbui de luchthaven Ataturk van Istanbul door de regen in een chaos was veranderd. Wij vertrokken flink te laat en konden niet direct aan de pier gekoppeld worden en moesten derhalve per bus naar het luchthavengebouw vervoerd worden, hetgeen flink vertraagde. Grote, wachtrijen bij de immigratie hielden ons verder op, zodat wij de aansluiting TK 2518 - 18.35 misten. Omdat alle verdere uurvluchten naar Milas vol zaten, konden wij pas met de vlucht van 22.00 uur mee, die door verdere vertraging tegen 23.00 uur de lucht inging. De bediening van beide vluchten plezierig en aangenaam. Ondanks vertraging wel onze koffers op tijd mee. Jammer, dat Turkish Airlines, verantwoordelijk grondpersoneel, ons en overige getroffen passagiers, aan ons lot overlieten. Nog geen drankje kon er af,terwijl er aan boord een maximale gastvrijheid en service geleverd wordt. Wellicht een punt van aandacht voor de nieuwste Turkse Luchthaven die in oktober 2018 geopend wordt.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
8 juli 2018 beoordeeld

In München technische panne met Lufthansa en nieuwe vlucht met Turkish Airlines binnen het uur naar Istanboel en via daar naar Sofia , uitstekende vliegtuigen en goede service,
Door de snelle herboeking kwam onze bagage niet mee , beloofd werd dat Lufthansa die s'avonds zou afleveren in Sofia daar werden we de dag later niet door iedereen goed geholpen en vroegen we de balie van Turkish Airlines hulp , onmiddellijk werd nagegaan of onze bagage er was en ja ze was er , onder begeleiding van een medewerker van Turkish Airlines zijn we ze dan ook kunnen gaan ophalen.
En zo konden we blij onzer reis door de Balkan landen aanvatten.

4 juli 2018 beoordeeld

Prima vlucht, genoeg beenruimte, lekker eten en drinken, zeer vriendelijk. Maar de terugvlucht moesten we eerder boeken, ging niet want het was een budgetvlucht zeurden ze. Dus waren wij genoodzaakt om met German wings teug te vliegen. Volgende reis wil ik een flex ticket hebben