“Probleemloze reis in een net vliegtuig met een vriendelijke voorkomende crew”
Beoordeling van Turkish Airlines

17 juni 2018 beoordeeld

Van Ho Chi Minh, via een tussenstop in Istanbul, naar Dusseldorf.
Net en schoon vliegtuig (Airbus 330) met een vriendelijke crew en keurig op tijd.
Vliegtuigmaaltijd van redelijke kwaliteit. Service tijdens de vlucht, drankjes e.d. voldoende en s nachts heerlijk rustig in de cabine waardoor nog een paar uurtjes slapen mogelijk was.
Op Istanbul in tegenstelling met de heenreis een keer extra door de veiligheidscontrole. Vervelend en je moet je flesjes water weggooien, maar veiligheid gaat voor alles.

8 juni 2018 beoordeeld

Wij kochten tickets via Gotogate voor vluchten van Brussel naar Istanboel TK1944 en aansluitend Istanboel naar Amman TK812 en kregen een enkel ticket.
Bij inchecken werd onze bagage onmiddellijk ingecheckt voor Amman, we waren dus volledig overgeleverd aan de goede zorgen van Turkish Airlines. Wijzelf konden via Transit vrij makkelijk naar de volgende vlucht, waarbij toch de raad hierbij zeer goed op te letten dat je de juiste vlucht vind en daarna de correcte gate.
Zowel heen als terugvlucht verliep rimpelloos en kregen telkens vrij snel onze bagage.
Tussenhalte Istanboel is een zeer drukke gigantische luchthaven en om die reden niet zo aangenaam. Het was ons moeilijk om twee vrije stoelen te vinden de diverse cafés.
De vluchten zelf waren top, lekker eten,entertainment schermen met films, vluchtinfo, spelletjes etc.
Kortom, Turkish Airlines was voor ons een grote onbekende, die we vandaag met plezier iedereen willen aanraden.

8 juni 2018 beoordeeld

Comfortabele zetels, verzorgde maaltijd, uitgebreid entertainment (ook voor een relatief korte vlucht) en service met de glimlach.

1 juni 2018 beoordeeld

Super top, voor het eerst dat het eten heerlijk was en genoeg ruimte.

Ook veel keuze uit films etc. !

30 mei 2018 beoordeeld

De hostessen waren vriendelijk en behulpzaam de vliegers waren zeer proper . Ik moest 4 uur wachten in Istambul maar das voorbij gevlogen en heel ontspannen . Op de vliegers waren heel veel diverse films te zien heel uiteen lopend, ik ga zeker terug vliegen met de Turkse maatschappij