“PRIMA EUROPESE BUSINESS CLASS VOOR DE SHORT HAUIL”
Beoordeling van Turkish Airlines

24 maart 2018 beoordeeld

Op 22 maart 2018 vlogen wij met TK 1954, business-class, in vol vliegtuig van Turkish Airlines naar Istanbul. Incheck Schiphol snel, efficient en de balie dame zette zich succesvol in, dat man en vrouw naast elkaar konden zitten. Proficiat. Op Schiphol maakten wij gebruik van de ,smaakvolle, lounch, voor Turkish business class reizigers.
Ruim voor de officiële boarding time konden de passagiers op hun gemak instappen. Vertrek en aankomst op schedule-time. Vriendelijke, professionele crew en smaakvolle gerechten tijdens de vlucht. In Istanbul, Ataturk Airport- verbleven wij ( in transit ) op doorreis naar Ho Chi Minh, in een wereld betoverende NIEUWE BUSINESS CLASS LOUNCH, met vele extra;s, cinema, grote tv schermen, comfortabele zitjes, en uitstekende kosteloze drankes/hapjes van hoge kwaliteit. Absolute, verrassing en aanrader.

23 maart 2018 beoordeeld

de vluchten verliepen correct op tijd.Het inchecken verlief vlot en vriendelijk.Aan boord
kregen we genoeg consumpties ,bij de nachtvlucht een tasje met benodigdheden en een verfrissingsdoekje

22 maart 2018 beoordeeld

prima vlucht, uitstekende verzorging Nu nog het nieuwe vliegveld in Istanboel, Verloren iPad is door hen teruggevonden. Hulde en dank.

16 maart 2018 beoordeeld

Lekker eten! (3van de 4 maaltijden toch) wat zelden op een economy vlucht het geval is.
Wc zou iets vaker mogen gepoetst worden. zeker bij nachtvlucht.
Hoofdtelefoon (plug in) was beter dan bij andere maatschappijen.

9 maart 2018 beoordeeld

We hadden eerst een vlucht van Brussel naar IstanboeL met nr. TK1940, hierop was er nog iets meer beenruimte dan op de aansluitende vlucht van Kuala Lumpur, deze vlucht duurde 10 u en wij zaten met onze knieen tegen de stoel van de persoon voor ons, wanneer deze dan 's nachts de stoel nog achteruit liet zakken was het echt niet meer te doen. Schandalig !!!!!