“Van Eindhoven naar Zakynnthos”
Beoordeling van Transavia

8 juli 2022 beoordeeld

Wel enige vertraging gehad, maar hier kon Transavia niets aan doen. Alles redelijk snel opgelost. Verder alles normaal gelopen.

• Zitcomfort
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen

1.161 - 1.165 van 96.627 beoordelingen

8 juli 2022 beoordeeld

Personeel is zeer vriendelijk, vlucht ging vlot en voor het eerst hadden we 1 uur vertraging ( dat kan een keer gebeuren ).

Datum van reis: juli 2022
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
7 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht, prima service, mooi op tijd. Enige opmerking dat de beenruimte van een standaard economy stoel echt wel te klein is voor een gemiddelde lengte (rond 1.80m). Nederlanders zijn nu eenmaal lang.

7 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbazingwekkend dat er niets gecommuniceerd wordt! Op de app van transavia was niets te lezen. Op Olbia moesten we maar raden waar we ons moesten melden. Op site van vliegveld olbia stond welke balie maar er was niemand van transavia. Uiteindelijk was er een meisje die met de eerste koffer drie kwartier bezig was. Het was één drama. Er werd ook niets bekend gemaakt welke gate we moesten zijn.
Het was een gebrek aan communicatie!

7 juli 2022 beoordeeld

Ondanks het personeelstekort op de luchthavens vielen de vertragingen nog mee. Vriendelijk personeel

Datum van reis: juli 2022