“Als vanouds perfect”
Beoordeling van Transavia

5 juli 2022 beoordeeld

Perfect vlucht gehad heen en terug met mijn favoriete vliegmaatschappij. Volgende keer weer vanaf Eindhoven of Rotterdam/The Haque Airport. Voor mij geen Schiphol meer de komende tijd.

1.225 - 1.229 van 96.625 beoordelingen

5 juli 2022 beoordeeld

Fijne vliegtuigmaatschappij. Beter en prettiger dan de andere prijsvechters. Uiteindelijk moeten de vluchttijden wel passen in jouw schema.

• Entertainment tijdens de vlucht
4 juli 2022 beoordeeld

1,5uur voor vertrek terug naar huis, werden we via een mailtje geïnformeerd dat onze vlucht is geannuleerd. Er stond in de mail dat Transavia niet in staat was om onderdak te bieden en voor overige vragen kon je contact opnemen met de klantenservice. Na een belletje met klantenservice, (na 50 minuten in de wacht te hebben gestaan) gaven zij de eerstvolgende optie
Om naar huis te gaan; 3 dagen later pas! Voor deze extra dagen hebben we zelf verblijf moeten regelen en betalen..

Nou 3 dagen later dan eindelijk naar huis, dit begon met vertraging, en nog meer vertraging. Maar 2uur later dan gepland konden we eindelijk het vliegtuig in, op weg naar huis zou je zeggen. Maar NEE! Na 45 min in het vliegtuig aan de grond, werd er gemeld dat de vlucht alsnog geannuleerd was omdat de piloot door al de vertraging niet meer mocht vliegen i.v.m. verplichte rusttijd. Dit kan ik begrijpen.. maar wat ik echt schandalig vind is dat we opnieuw, midden in de nacht en met een kind van 4, op zoek moesten naar een hotel want Transavia had weer geen mogelijkheid om een onderdak te vinden voor iedereen. Natuurlijk waren alle hotels in de buurt volgeboekt, en na 1,5 uur zoeken vonden we een veel te duur hotel waar we genoegen mee namen omdat zo moe waren en niks liever wilden dan naar bed.

Ik snap best dat het chaos is op de luchthavens en dat er,
Omwille van de veiligheid voor iedereen, wordt beslist om een vlucht te annuleren, maar wij zijn gewoon 2x op straat gezet zonder enige hulp. Kosten voor hotel, vervoer van en naar de luchthaven, en voor een nieuwe vlucht, daar mag je zelf voor opdraaien. Ik laat het hier natuurlijk niet bij zitten.

4 juli 2022 beoordeeld

Super goede vlucht alleen tijden kwamen niet overeen met de app gegevens beetje verwarrend
Ochtend vlucht op de reis app en met inchecken avondlucht omdat we dachten dat we s ochtends vlogen eerder uitgecheckt dus extra kosten gemaakt om de dag door te komen

4 juli 2022 beoordeeld

Goede maatschappij enkel wanneer het type Boeing wordt veranderd ontstaan er altijd problemen met de priority seats en hoor je de opmerking dat je het geld terug vorderen. Daar gaat het toch niet om!! Ik boek deze seats omdat ik eenvoudig in de normale niet inpast!

• Entertainment tijdens de vlucht