“1ste maal van Eindhoven naar Malaga”
Beoordeling van Transavia

9 november 2021 beoordeeld

Vlotte website en communicatie-informatie per mail. Gemakkelijke incheck van de bagage. Vriendelijk personeel en perfect op tijd. Minpunt was de krappe ruimte voor mensen met een normaal postuur

9 november 2021 beoordeeld

Een dag van tevoren kregen we zowel per sms als per email een bericht dat de vlucht met 3 uur vertraagd was in verband met de weersomstandigheden. Fijn, want dan hoefden we tenminste niet om 6:00 uur al te gaan rijden vanaf onze vakantiebestemming. Helaas werd duidelijk dat de balie check-in tijd ongewijzigd bleef. Een ontzettend jammer besluit voor een geplande vertraging. Nu moesten we dus alsnog vroeg rijden én 3 uur wachten op een kleine luchthaven. Zonde van onze tijd, zo onnodig!

We hadden voor het eerst gekozen voor Max fare bij Transavia en dit is erg goed bevallen. Lekker snel door security en als eerste boarden. Prima. De vlucht was goed en aangenaam zoals we in de afgelopen jaren op dit traject van Transavia zijn gewend.

Het viel me trouwens voor het eerst op dat de stoelen in het midden het ruimst zijn. In de stoelen aan het raam werden mijn heupen bijeengedrukt (en ik ben van slank postuur), en de stoel aan het gangpad had hetzelfde. Alleen in de middelste stoel kon ik comfortabel zitten en had ik alle bewegingsvrijheid. Goed om te weten voor later!

9 november 2021 beoordeeld

Het was een goede vlucht. 's Ochtends niet zoveel meegekregen i.v.m. dat het een lange dag was geweest, dus vooral geslapen. Duidelijk verhaal van de piloot qua vluchtschema en dergelijke. Stewardessen waren aardig en beleefd. Wij konden de koffers meenemen als handbagage doordat wij vooraf een bevestiging hiervan hebben ontvangen (net voor het boarden).

9 november 2021 beoordeeld

Door allerlei omstandigheden en niet kunnen inchecken , dan vertraging omleiding naar amsterdam, bleef het personeel vriendelijk maar bij aankomst werd er een chaotische sfeer gecreëerd omdat er niemand duidelijk de leiding nam , en de been ruimte is echt veel te klein ,

9 november 2021 beoordeeld

vertrekt op tijd. bagage doen niet moeilijk als je handbagage wil inchecken. vriendelijk te woord staan.

• Inchecken en instappen
© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.