“Kunt helaas niet om transavia heen voor bepaalde bestemmingen.”
Beoordeling van Transavia

5 juni 2021 beoordeeld

Vliegtuigen zijn eigenlijk altijd smerig. Ze delen nu desinfectie doekjes uit zodat je het zelf een beetje kunt schoonmaken. Altijd net te weinig beenruimte en stoelen met extra beenruimte zijn schaars en duur.

5 juni 2021 beoordeeld

Het personeel op deze vlucht was in een woord perfect. Mijn vader kreeg te weinig zuurstof aan boord en door het geweldige personeel is alles goed gekomen. In het bijzonder: nikki (nikky)? Mevrouw was super lief en professioneel! Zulke mensen bestaan er niet veel.

5 juni 2021 beoordeeld

Op de terugweg had het cabinepersoneel totale lak aan de handhaving van de mondkapjesplicht. We hebben de hele vlucht tussen mensen gezeten die hoesten en de gehele vlucht geen mondkapjes droegen. Ondanks herhaaldelijk verzoek werd er totaal niets mee gedaan. Echt heel slecht in deze pandemie.

Datum van reis: juni 2021
4 juni 2021 beoordeeld

Let op als je naar Griekenland gaat! Je krijgt veel emails van Transavia om extra bagage te boeken, autohuur, accommodatie etc, maar hetgeen ze al sinds juli 2020 wisten wordt niet vermeld. Alleen een link naar www.nederlandwereldwijd.nl

Je hebt behalve een PCR ook een PLF nodig, daar lees je dus makkelijk overheen! Maar een PCR is een test voor corona maar een PLF is dus iets anders. Je moet minimaal 24 uur van tevoren een PLF formulier online invullen. Het is een soort gezondheidsverklaring voor Griekenland. Je krijgt dan de dag van je vertrek een QR-code. Deze moet je hebben om te kunnen vliegen.

Maar waarom meldt Transavia dit niet? Ze hebben dagelijks te maken met tientallen passagiers (lees 50 personen) die dit niet wisten en om moeten boeken. Enige reden die ik kan verzinnen is ze verdienen hier weer geld aan!

Deze PLF is niet een tijdelijk maatregel, maar al sinds juli 2020! Als ik met KLM vlieg naar bv Kenia, dan wordt het extra gemeld in een email zodat ik niet voor een verrassing kom te staan.

Ik hoop dat Transavia het nu wel aan passagiers door gaat geven die vliegen naar Griekenland, of andere landen waar dit voor nodig is. Lees bijzonder goed de link: www.nederlandwereldwijd.nl, en ook de link ‘coronavirus’, want ja het stond er wel alleen wel verstopt tussen PCR en PLF.

4 juni 2021 beoordeeld

alles verliep zeer soepel. Vanwege coronamaatregelen kon er niet online ingecheckt worden, maar op schiphol waren heel veel balies open, dus het ging als een trein ( ;-) )
vlucht zelf geen enkel probleem, en ruim op tijd geland. Enige opmerking is m.b.t communicatie: veel onduidelijkheid vooraf over welk vaccinatiebewijs geaccepteerd zou wrden, en soms raadselachtige mails over wijzigingen-die er niet blijken te zijn...

• Inchecken en instappen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.