“Nederlandse quality”
Beoordeling van Transavia

24 maart 2020 beoordeeld

Wij vlogen met Transavia naar Tel Aviv, dankzij een mooi tarief konden wij een bruiloft bijwonen. Transavia heeft vaak mooie aanbiedingen . Vriendelijk personeel, goede comfort , uiterst prettige ervaring.

Datum van reis: april 2019

24 maart 2020 beoordeeld

Weinig beenruimte. Niet zo erg voor een vluchtje van een uur, maar in het geval van Amsterdam - Gran Canaria is het 4 1/2 uur. Zeker voor lange mensen niet aan te raden. Eten en drinken tegen betaling. Nog geen bekertje water kan er vanaf. Geen enkel entertainment, dus neem iets mee aan boord om te doen. Voordeel is dat het goedkoop is. De vluchten gingen op tijd en kwamen zelfs eerder aan dan gepland. Zal vanwege de krappe stoelen toch volgende keer wat meer betalen voor een betere airline als die vliegt.

23 maart 2020 beoordeeld

We vliegen meestal met Transavia wegens de goede prijs-kwaliteit verhouding. Door het coronavirus moesten we onze laatste reis met 2 dagen inkorten. Het omboeken van onze vlucht veel was duurder dan de prijs van de normale heen- en terugvlucht tesamen. Een finaciële kater dus...

23 maart 2020 beoordeeld

We hebben een goeie en snelle vlucht gehad en aan boord was er genoeg te krijgen voor de inwendige mens.

23 maart 2020 beoordeeld

Prima vlucht gehad. De beenruimte is wel erg aan de kleine kant, wel een ountje om misschien volgende keer een andere maatschappij te kiezen. Het personeel is vriendelijk, de piloot op de terugreis was super! Hij legde alles gewoon uit en wat we konden zien! Nog nooit eerder mee gemaakt, maar het was prettig. Inchecken gi g prima en snel.

Datum van reis: februari 2020