“Prettige vlucht”
Beoordeling van Transavia

21 maart 2020 beoordeeld

Inchecken online erg prettig, duidelijke instructies over (hand)bagage, vriendelijk personeel. Heen reis Sevilla op tijd vertrokken, terugreis 30 minuten vertraging maar alles werd -in huidige omstandigheden- kalm en professioneel aangepakt.

20 maart 2020 beoordeeld

Te weinig beenruimte en schandalig om ivm Corona prijsverschil in ticket
te rekenen voor reizigers die plots hotel uitgezet werden en direct terug moesten.
Transavia had hier meer coulance moeten en kunnen tonen.

20 maart 2020 beoordeeld

Wij vlogen 5 maart 2020 terug naar Eindhoven na 2 uur vertraging door staking van zoals bijna gebruikelijk Franse verkeersleiders.echter bij instappen werden wij ineens gesommeerd om onze trolleys af te geven daar er geen plaats meer zou zijn.
Waarop ik stelde dat hier al onze medicijnen zaten ( na verblijf van 6 weken in ons App.)voor mijn vrouw en mij! Geen pardon, inleveren,stelde deze Arrogante stewardess !!!! Toen wij vliegtuig Inliepen was ong. 30% bezet er nog plaats genoeg! Erger nog toen wij opstegen was er boven ons hoofd nog voldoende ruimte voor de 2 st. Handbagage ,vreemde was verder dat na ons mensen met grotere koffers en rugzakken wel allemaal hun z.g. Handbagage in het vliegtuig mochten plaatsen.
Schandelijk !!!!!!!! Als 76 Jarige en helaas Longkanker patiënt en 50 jaar Internationaal met KLM en Transavia zal ik dit niet snel vergeten.

20 maart 2020 beoordeeld

De reis vanaf Eindhoven is prima verlopen het was een rustige vlucht met een goede crew. Transavia heeft de zaakjes goed voor elkaar alles ging zeer voorspoedig.

20 maart 2020 beoordeeld

Erg vriendelijk, rustig en relaxt personeel, ondanks dat de chaos zou gaan losbreken ivm het coronavirus.