“Jammer dat wij zo’n Arrogante stewardess troffen op deze vlucht,zonder gevoel !!!”
Beoordeling van Transavia

20 maart 2020 beoordeeld

Wij vlogen 5 maart 2020 terug naar Eindhoven na 2 uur vertraging door staking van zoals bijna gebruikelijk Franse verkeersleiders.echter bij instappen werden wij ineens gesommeerd om onze trolleys af te geven daar er geen plaats meer zou zijn.
Waarop ik stelde dat hier al onze medicijnen zaten ( na verblijf van 6 weken in ons App.)voor mijn vrouw en mij! Geen pardon, inleveren,stelde deze Arrogante stewardess !!!! Toen wij vliegtuig Inliepen was ong. 30% bezet er nog plaats genoeg! Erger nog toen wij opstegen was er boven ons hoofd nog voldoende ruimte voor de 2 st. Handbagage ,vreemde was verder dat na ons mensen met grotere koffers en rugzakken wel allemaal hun z.g. Handbagage in het vliegtuig mochten plaatsen.
Schandelijk !!!!!!!! Als 76 Jarige en helaas Longkanker patiënt en 50 jaar Internationaal met KLM en Transavia zal ik dit niet snel vergeten.

20 maart 2020 beoordeeld

De reis vanaf Eindhoven is prima verlopen het was een rustige vlucht met een goede crew. Transavia heeft de zaakjes goed voor elkaar alles ging zeer voorspoedig.

20 maart 2020 beoordeeld

Erg vriendelijk, rustig en relaxt personeel, ondanks dat de chaos zou gaan losbreken ivm het coronavirus.

20 maart 2020 beoordeeld

Ik vloog op Zaterdag 14 Maart 2020 om acht uur s'avonds terug uit Alicante. Aan boord gaan ging voorspoedig. De Cabincrew leek me enigsins gestrest onder aanvoering van de Purser. Hij was onvriendelijk en autoritair. Hij hield het toilet, voorin het vliegtuig dicht voor de passagiers, onder het mom dat het niet in gebruik was, zelf maakte hij er echter wel gebruik van. Het kan zijn dat dit uit veiligheid voor de Crew was maar stop dan ook met het heen en weer rijden met die overbodige karren door het pad. Iedereen die een Toiletbezoek wilde moest dus naar achter in het vliegtuig. Probeer dat maar eens als de stewardessen met die overbodige karren met drank en voer heen en weer rijden. De Purser riep "als we met de karretjes heen en weer rijden moet u maar blijven zitten", lekker als je erg moet. Het meest opvallende vond ik dat er een passagier een uur bij de piloten in de cockpit werd toegelaten, (is dat niet verboden volgens de luchtvaartregels) HIj was denk ik een bekende van de Crew waarschijnlijk van de Purser, want hij liet hem binnen, en bracht hem zelfs koffie. Al met al vond ik het een vreemde vlucht met onvriendelijke service en kortaf soort bevelen van de Purser. Ik vlieg al lang met Transavia maar zoiets als dit had ik nog niet eerder meegemaakt.

19 maart 2020 beoordeeld

vriendelijk en voldoende personeel, goed georganiseerd bij inchecken, duidelijke informatie van piloot