“Weinig informatie en geen aardig personeel aan boord.”
Beoordeling van Transavia

20 maart 2020 beoordeeld

Ik vloog op Zaterdag 14 Maart 2020 om acht uur s'avonds terug uit Alicante. Aan boord gaan ging voorspoedig. De Cabincrew leek me enigsins gestrest onder aanvoering van de Purser. Hij was onvriendelijk en autoritair. Hij hield het toilet, voorin het vliegtuig dicht voor de passagiers, onder het mom dat het niet in gebruik was, zelf maakte hij er echter wel gebruik van. Het kan zijn dat dit uit veiligheid voor de Crew was maar stop dan ook met het heen en weer rijden met die overbodige karren door het pad. Iedereen die een Toiletbezoek wilde moest dus naar achter in het vliegtuig. Probeer dat maar eens als de stewardessen met die overbodige karren met drank en voer heen en weer rijden. De Purser riep "als we met de karretjes heen en weer rijden moet u maar blijven zitten", lekker als je erg moet. Het meest opvallende vond ik dat er een passagier een uur bij de piloten in de cockpit werd toegelaten, (is dat niet verboden volgens de luchtvaartregels) HIj was denk ik een bekende van de Crew waarschijnlijk van de Purser, want hij liet hem binnen, en bracht hem zelfs koffie. Al met al vond ik het een vreemde vlucht met onvriendelijke service en kortaf soort bevelen van de Purser. Ik vlieg al lang met Transavia maar zoiets als dit had ik nog niet eerder meegemaakt.

19 maart 2020 beoordeeld

vriendelijk en voldoende personeel, goed georganiseerd bij inchecken, duidelijke informatie van piloot

19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht, prettige verzorging, vriendelijke cabin crew. Mooi op tijd, schoon toestel. Maar jongens .. sardientjes in een blik hebben meer ruimte ! Gelukkig was het niet al te ver vliegen.

19 maart 2020 beoordeeld

Beneden enig peil, zo ga je niet met klanten om!!! We stonden 14 maart 2020 klaar om te vertrekken en zomaar werd de vlucht geannuleerd. Verder vliegen was via Transavia mogelijk na 23 maart. We waren genoodzaakt een amdere vlucht bij een andere luchtvaartmaatschappij te kopen om terug naar Nederland te kunnen vliegen.

19 maart 2020 beoordeeld

Een uitstekende doorsnee vlucht. Vol, maar, goede verzorging. Al een klein beetje een sfeer van ‘wij kunnen probleemloos naar huis’. Het was zoals we mogen verwachten.