“Prima vlucht”
Beoordeling van Transavia

19 maart 2020 beoordeeld

Een uitstekende doorsnee vlucht. Vol, maar, goede verzorging. Al een klein beetje een sfeer van ‘wij kunnen probleemloos naar huis’. Het was zoals we mogen verwachten.

19 maart 2020 beoordeeld

De crew heeft 200 mensen ongeveer een kwartier lang buiten in de kou bij harde wind laten blauwbekken achter veehekken, waar geen ontsnappen meer aan was. Commentaar van een aangesproken steward: "De kist was nog niet schoon!"
Alsof je dat niet kunt communiceren met je collega in de gate....

19 maart 2020 beoordeeld

Zoals altijd weer uitstekend service voor een goede prijs. Bij een vertraging werden we goed op de hoogte gehouden.

19 maart 2020 beoordeeld

Efficiente service met ruime collectie voor snacks en drankjes. Personeel vriendelijk en geven goede informatie.

19 maart 2020 beoordeeld

Een Heerlijk weekendje weg naar Barcelona. Mijn neefje ging voor het eerst vliegen. Heenreis vroege vlucht Vrijdag de 13e, dan heb je nog wat aan je dag. Hij zat naast het raam, helder weer dus mooi uitzicht. Rustige vlucht. Vriendelijk personeel. Het vliegtuig zat niet vol dus we hadden lekker de ruimte. Mooi op tijd gevlogen. Perfect dus. Niet wetende dat het Coronavirus in Barcelona zich in een rap tempo verspreide....Vrijdag was er nog bedrijfvigheid maar zaterdag was alles gesloten, helaas met kaartjes voor een dicht Camp Nou. We hebben ons gered met eten uit de supermarkt. Heel jammer maar wel begrijpelijk. Zondag weer terug naar huis. Gelukkig vloog Transavia nog. Terug vlucht een uur vertraagd. Kregen wel duidelijke informatie. Vlucht was weer rustig. Vliegtuig zat niet vol dus lekker de ruimte. Neefje weer naast het raam. Had trek in een tosti en die besteld. Hij doet de koks opleiding en vond jullie tosti's heerlijk. Aangekomen op Schiphol hoorde wij dat er waarschijnlijk een persoon met een Corona besmetting aan boord was. Schrikken... dan gaat het protocol in. We mochten het vliegtuig niet verlaten. 2 heren in witte pakken naar binnen. Test gedaan en gelukkig vals alarm. We werden met de bus naar de terminal gebracht. Mijn neef had een geweldig weekend gehad. Het was niet saai geweest. Zijn droom was uitgekomen hij heeft eindelijk een keer in zijn leven gevlogen. TRANSAVIA bedankt !! Maar als alles weer wat rustiger in de wereld is doen we dit weekend nog eens over........