“Prima Vlucht vanuit Barcelona in deze bizarre tijd.”
Beoordeling van Transavia

19 maart 2020 beoordeeld

Een Heerlijk weekendje weg naar Barcelona. Mijn neefje ging voor het eerst vliegen. Heenreis vroege vlucht Vrijdag de 13e, dan heb je nog wat aan je dag. Hij zat naast het raam, helder weer dus mooi uitzicht. Rustige vlucht. Vriendelijk personeel. Het vliegtuig zat niet vol dus we hadden lekker de ruimte. Mooi op tijd gevlogen. Perfect dus. Niet wetende dat het Coronavirus in Barcelona zich in een rap tempo verspreide....Vrijdag was er nog bedrijfvigheid maar zaterdag was alles gesloten, helaas met kaartjes voor een dicht Camp Nou. We hebben ons gered met eten uit de supermarkt. Heel jammer maar wel begrijpelijk. Zondag weer terug naar huis. Gelukkig vloog Transavia nog. Terug vlucht een uur vertraagd. Kregen wel duidelijke informatie. Vlucht was weer rustig. Vliegtuig zat niet vol dus lekker de ruimte. Neefje weer naast het raam. Had trek in een tosti en die besteld. Hij doet de koks opleiding en vond jullie tosti's heerlijk. Aangekomen op Schiphol hoorde wij dat er waarschijnlijk een persoon met een Corona besmetting aan boord was. Schrikken... dan gaat het protocol in. We mochten het vliegtuig niet verlaten. 2 heren in witte pakken naar binnen. Test gedaan en gelukkig vals alarm. We werden met de bus naar de terminal gebracht. Mijn neef had een geweldig weekend gehad. Het was niet saai geweest. Zijn droom was uitgekomen hij heeft eindelijk een keer in zijn leven gevlogen. TRANSAVIA bedankt !! Maar als alles weer wat rustiger in de wereld is doen we dit weekend nog eens over........

19 maart 2020 beoordeeld

We vliegen regelmatig met Transavia en zowel de informatie uit de cockpit over de vlucht als de service gedurende de vlucht is zonder meer goed.
Wel proberen wij altijd te kiezen voor stoelen met meer beenruimte of bij de nooduitgang omdat hierdoor het zitcomfort aanmerkelijk verhoogd wordt.

19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima prijs-kwaliteit en service! Bete
r dan alle andere prijsvechters. Goed alternatief voor klm of andere maatschappijen. Zo houden we Nederland hoog!! Malaga is een goed vakantiedoel en prettig vliegveld. Wel vervelend dat onze golftassen op schiphol waren achtergebleven, maar werd de volgende dag goed opgelost...

19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is de laatste tijd zo dat ik met alleen handbagage en een duur betaalde stoel voorin geen voordeel meer kan ontdekken. Óf mijn koffertje wordt als nog ingenomen óf ik moet door de mensenmassa heen en terug om ergens achterin mijn koffertje te brengen en te halen, waardoor tijdbesparing er niet meer inzit. Hier moet echt wat aan gedaan worden.
De stewardessen op deze specifieke vlucht waren ook nog eens sacherijnig en onbeleefd tegen oudere mensen voor mij, ik schaamde me.

19 maart 2020 beoordeeld

chaotische door het corana virus ,maar wat me het meeste stoorde was de dag voor vertrek dat je geen bevestiging krijgt in de chatbox of de vlucht doorging