“Prima vliegen”
Beoordeling van Transavia

Prima prijs-kwaliteit en service! Bete
r dan alle andere prijsvechters. Goed alternatief voor klm of andere maatschappijen. Zo houden we Nederland hoog!! Malaga is een goed vakantiedoel en prettig vliegveld. Wel vervelend dat onze golftassen op schiphol waren achtergebleven, maar werd de volgende dag goed opgelost...

19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is de laatste tijd zo dat ik met alleen handbagage en een duur betaalde stoel voorin geen voordeel meer kan ontdekken. Óf mijn koffertje wordt als nog ingenomen óf ik moet door de mensenmassa heen en terug om ergens achterin mijn koffertje te brengen en te halen, waardoor tijdbesparing er niet meer inzit. Hier moet echt wat aan gedaan worden.
De stewardessen op deze specifieke vlucht waren ook nog eens sacherijnig en onbeleefd tegen oudere mensen voor mij, ik schaamde me.

19 maart 2020 beoordeeld

chaotische door het corana virus ,maar wat me het meeste stoorde was de dag voor vertrek dat je geen bevestiging krijgt in de chatbox of de vlucht doorging

• Eten en drinken
    • Inchecken en instappen
19 maart 2020 beoordeeld

Ivm Corona-dreiging mijn geplande vlucht omgeboekt naar een eerder moment.
Punt van aandacht is dat de vlucht online wijzigen stokte omdat binnen 36 uur de stoelkeuze niet meer mogelijk bleek. Voor mij geen probleem, maar je kon online niet meer verder, ook niet om te betalen. Dat is een issue. De enige mogelijkheid is om dan te bellen. Ivm Corona was de wachttijd (begrijpelijk, zeker als dat op korte termijn niet online kan) lang, bijna 1,5 uur. Maar daarna was het telefonisch omboeken snel geregeld. Bij Betalen kon ik een stoel kiezen en klaar.

Als ex-Process- en IT-architect wil ik adviseren het hierboven geschetste issue snel op te lossen.

• Eten en drinken
    • Inchecken en instappen
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima service na turbulentie .
Vriendelijk personeel Werd goed geholpen na aanval misselijkheid kreeg drankje(cola) aangeboden en werd na llanding rolstoel aangeboden.klasse!

Datum van reis: februari 2020