Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Omgeboekte vlucht ivm Corona”
Beoordeling van Transavia


19 maart 2020 beoordeeld

Ivm Corona-dreiging mijn geplande vlucht omgeboekt naar een eerder moment.
Punt van aandacht is dat de vlucht online wijzigen stokte omdat binnen 36 uur de stoelkeuze niet meer mogelijk bleek. Voor mij geen probleem, maar je kon online niet meer verder, ook niet om te betalen. Dat is een issue. De enige mogelijkheid is om dan te bellen. Ivm Corona was de wachttijd (begrijpelijk, zeker als dat op korte termijn niet online kan) lang, bijna 1,5 uur. Maar daarna was het telefonisch omboeken snel geregeld. Bij Betalen kon ik een stoel kiezen en klaar.

Als ex-Process- en IT-architect wil ik adviseren het hierboven geschetste issue snel op te lossen.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank jcjmvanloon
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (73.314)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

46 - 50 van 73.314 beoordelingen

19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima service na turbulentie .
Vriendelijk personeel Werd goed geholpen na aanval misselijkheid kreeg drankje(cola) aangeboden en werd na llanding rolstoel aangeboden.klasse!

Datum van reis: februari 2020
Bedank NelV159
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

De dag dat Marokko vluchten van en naar Nederland weerde hoorde ik met Transavia terug te vliegen. Bij aankomt op het vliegveld waren bijna alle vluchten gecancelled, maar niet die van Transavia naar NL Voor zover ik heb gezien waren zij de enige maatschappij die nog kon vliegen, de vlucht van mijn vriendin naar Parijs was gecancelled en Ryan Air en Tui vlogen niet meer naar Nederland. Heeeeeeel erg dankbaar voor deze maatschappij, toppers!

Datum van reis: maart 2020
Bedank amberg730
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

vertraging van 50 minuten. Het vliegveld was overvol. Wachten in het vliegtuig. Niet prettig.
Verder geen mededelingen

Datum van reis: juni 2019
Bedank Experience500853
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

ipv verkoop van " parfum en juweeltjes" enz, hadden we liever boordpersoneel gezien met ontsmettingsgel of maskers voor hoestende mensen (zelfs niet in de elleboog) . Een woordje over de speciale maatregelen bij hoesten of niezen, nee, niks. wij voelden ons veilig in Portugal maar vanaf het instappen op het vliegtuig die van " besmette Brabant" kwam was dit gevoel volledig weg ! op Eindhoven zelfde verhaal bij afhalen valiezen....we voelen ons nu hiermee onzeker voor 2 weken.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank katrien4507
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.