“ondanks de hectiek afgelopen zondag op het vliegveld van alicante alles perfect geregeld”
Beoordeling van Transavia

19 maart 2020 beoordeeld

was goed ondanks de corona hectiek op het vliegveld van alicante afgelopen zondag. wij vliegen al lang met jullie dus wij verwachten dan ook de goede service

19 maart 2020 beoordeeld

Hoop vluchten geannuleerd vanaf vliegveld Ljubljana vanwege de Corona, dus ik was superblij dat onze vlucht terug naar Nederland wel gewoon door kon gaan.
Halfvol vliegtuig, dus ver weg van andere mensen. Snel boarden en uitstappen dus maar weinig in de buurt van anderen geweest. Beviel me prima.

19 maart 2020 beoordeeld

Afgelopen zondag gevlogen op 15/3 met in Spanje inmiddels een lock down. Iedereen toch ietwat gespannen aan boord gegaan. Rustige vlucht, rustige bemanning die de reizigers op het gemak stelden en normaal hun werk deden : in deze hectische tijden een verademing !

19 maart 2020 beoordeeld

Naast het ontbreken van zelfs een gratis kopje koffie, het verbod om eigen driken te nuttigen, en de nieuwe handbagage restricties : het allerergste is en blijft de schandalig krappe zitruimte. Zelfs de (soms) goedkoop ticket maakt deze marteling niet goed.

19 maart 2020 beoordeeld

Klaarblijkelijk door restricties vanuit de luchtverkeersleiding werd vlucht gecanceld. Kan gebeuren, echter ter plaatse geen enkele vertegenwoordiger van of namens Transavia aanwezig en het service center structureel onbereikbaar. Transavia geeft klip en klaar blijk geen enkele empathie met haar klanten te hebben met dit non optreden.