Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ondanks de hectiek afgelopen zondag op het vliegveld van alicante alles perfect geregeld”
Beoordeling van Transavia


19 maart 2020 beoordeeld

was goed ondanks de corona hectiek op het vliegveld van alicante afgelopen zondag. wij vliegen al lang met jullie dus wij verwachten dan ook de goede service

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank 22pietv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (73.316)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

58 - 62 van 73.316 beoordelingen

19 maart 2020 beoordeeld

Hoop vluchten geannuleerd vanaf vliegveld Ljubljana vanwege de Corona, dus ik was superblij dat onze vlucht terug naar Nederland wel gewoon door kon gaan.
Halfvol vliegtuig, dus ver weg van andere mensen. Snel boarden en uitstappen dus maar weinig in de buurt van anderen geweest. Beviel me prima.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Benno O
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

Afgelopen zondag gevlogen op 15/3 met in Spanje inmiddels een lock down. Iedereen toch ietwat gespannen aan boord gegaan. Rustige vlucht, rustige bemanning die de reizigers op het gemak stelden en normaal hun werk deden : in deze hectische tijden een verademing !

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank MarcelSchroder
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

Naast het ontbreken van zelfs een gratis kopje koffie, het verbod om eigen driken te nuttigen, en de nieuwe handbagage restricties : het allerergste is en blijft de schandalig krappe zitruimte. Zelfs de (soms) goedkoop ticket maakt deze marteling niet goed.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank georgeK9839AX
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

Klaarblijkelijk door restricties vanuit de luchtverkeersleiding werd vlucht gecanceld. Kan gebeuren, echter ter plaatse geen enkele vertegenwoordiger van of namens Transavia aanwezig en het service center structureel onbereikbaar. Transavia geeft klip en klaar blijk geen enkele empathie met haar klanten te hebben met dit non optreden.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Chiwidu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.