Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Alle waarde naar z'n geld ?”
Beoordeling van Transavia


19 maart 2020 beoordeeld

Naast het ontbreken van zelfs een gratis kopje koffie, het verbod om eigen driken te nuttigen, en de nieuwe handbagage restricties : het allerergste is en blijft de schandalig krappe zitruimte. Zelfs de (soms) goedkoop ticket maakt deze marteling niet goed.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank georgeK9839AX
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (73.319)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

63 - 67 van 73.319 beoordelingen

19 maart 2020 beoordeeld

Klaarblijkelijk door restricties vanuit de luchtverkeersleiding werd vlucht gecanceld. Kan gebeuren, echter ter plaatse geen enkele vertegenwoordiger van of namens Transavia aanwezig en het service center structureel onbereikbaar. Transavia geeft klip en klaar blijk geen enkele empathie met haar klanten te hebben met dit non optreden.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Chiwidu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

Hadden een uitstekende vlucht met zeer vriendelijk personeel en bediending. Hopelijk blijft dit zo want wij vliegen vanaf nu regelmatig met deze maatschappij naar Alicante

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank kenk230509
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

Wij hadden er bewust voor gekozen met alleen handbagage te reizen. We stonden in de verkeerde rij en wilde uit de rij stappen. Mocht niet van de stewardess, we moesten onze handbagage laten wegen. Uiteindelijk uit de rij gegaan en geen problemen gehad. Je gaat toch niet in een rij met 100 mensen staan die moeten inchecken om je handbagage te wegen?

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank 514angeliquev
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

Terwijl alle andere maatschappijen op 14 maart nog gewoon vlogen en nog dagen door vlogen heeft Transavias op het allerlaatste moment de vlucht geanuleerd. De koffers van de meeste mensen waren al ingenomen. Wacht op een bericht was de mededeling. Na 5 dagen nog niets gehoord. Ze laten je gewoon stikken met een probleem dat ze zelf veroorzaakt hebben. Dit riekt naar profiteren van de omstandigheden.

Datum van reis: maart 2020
Bedank PaulopGranCanaria
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.