“Alle waarde naar z'n geld ?”
Beoordeling van Transavia

19 maart 2020 beoordeeld

Naast het ontbreken van zelfs een gratis kopje koffie, het verbod om eigen driken te nuttigen, en de nieuwe handbagage restricties : het allerergste is en blijft de schandalig krappe zitruimte. Zelfs de (soms) goedkoop ticket maakt deze marteling niet goed.

19 maart 2020 beoordeeld

Klaarblijkelijk door restricties vanuit de luchtverkeersleiding werd vlucht gecanceld. Kan gebeuren, echter ter plaatse geen enkele vertegenwoordiger van of namens Transavia aanwezig en het service center structureel onbereikbaar. Transavia geeft klip en klaar blijk geen enkele empathie met haar klanten te hebben met dit non optreden.

19 maart 2020 beoordeeld

Hadden een uitstekende vlucht met zeer vriendelijk personeel en bediending. Hopelijk blijft dit zo want wij vliegen vanaf nu regelmatig met deze maatschappij naar Alicante

19 maart 2020 beoordeeld

Wij hadden er bewust voor gekozen met alleen handbagage te reizen. We stonden in de verkeerde rij en wilde uit de rij stappen. Mocht niet van de stewardess, we moesten onze handbagage laten wegen. Uiteindelijk uit de rij gegaan en geen problemen gehad. Je gaat toch niet in een rij met 100 mensen staan die moeten inchecken om je handbagage te wegen?

19 maart 2020 beoordeeld

Terwijl alle andere maatschappijen op 14 maart nog gewoon vlogen en nog dagen door vlogen heeft Transavias op het allerlaatste moment de vlucht geanuleerd. De koffers van de meeste mensen waren al ingenomen. Wacht op een bericht was de mededeling. Na 5 dagen nog niets gehoord. Ze laten je gewoon stikken met een probleem dat ze zelf veroorzaakt hebben. Dit riekt naar profiteren van de omstandigheden.