Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Transavia schittert door afwezigheid en onbereikbaarheid”
Beoordeling van Transavia


19 maart 2020 beoordeeld

Klaarblijkelijk door restricties vanuit de luchtverkeersleiding werd vlucht gecanceld. Kan gebeuren, echter ter plaatse geen enkele vertegenwoordiger van of namens Transavia aanwezig en het service center structureel onbereikbaar. Transavia geeft klip en klaar blijk geen enkele empathie met haar klanten te hebben met dit non optreden.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Chiwidu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (73.317)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

63 - 67 van 73.317 beoordelingen

19 maart 2020 beoordeeld

Hadden een uitstekende vlucht met zeer vriendelijk personeel en bediending. Hopelijk blijft dit zo want wij vliegen vanaf nu regelmatig met deze maatschappij naar Alicante

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank kenk230509
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

Wij hadden er bewust voor gekozen met alleen handbagage te reizen. We stonden in de verkeerde rij en wilde uit de rij stappen. Mocht niet van de stewardess, we moesten onze handbagage laten wegen. Uiteindelijk uit de rij gegaan en geen problemen gehad. Je gaat toch niet in een rij met 100 mensen staan die moeten inchecken om je handbagage te wegen?

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank 514angeliquev
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

Terwijl alle andere maatschappijen op 14 maart nog gewoon vlogen en nog dagen door vlogen heeft Transavias op het allerlaatste moment de vlucht geanuleerd. De koffers van de meeste mensen waren al ingenomen. Wacht op een bericht was de mededeling. Na 5 dagen nog niets gehoord. Ze laten je gewoon stikken met een probleem dat ze zelf veroorzaakt hebben. Dit riekt naar profiteren van de omstandigheden.

Datum van reis: maart 2020
Bedank PaulopGranCanaria
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

Matige service. Ik kies voor Transavia omdat ik iets meer verwacht dan van Ryanair, maar dat is me tegengevallen. Wie stuurt passagiers in licht truitje of dun jasje naar buiten met harde wind en 6 graden en laat ze daar 20 minuten blauwbekken zonder iets te zeggen? Terwijl er drie personeelsleden buiten staan en hun schouders ophalen.
Terugweg ook vertraging maar wel goede informatie.

Datum van reis: maart 2020
1  Bedank 60bertd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.