“Transavia schittert door afwezigheid en onbereikbaarheid”
Beoordeling van Transavia

19 maart 2020 beoordeeld

Klaarblijkelijk door restricties vanuit de luchtverkeersleiding werd vlucht gecanceld. Kan gebeuren, echter ter plaatse geen enkele vertegenwoordiger van of namens Transavia aanwezig en het service center structureel onbereikbaar. Transavia geeft klip en klaar blijk geen enkele empathie met haar klanten te hebben met dit non optreden.

19 maart 2020 beoordeeld

Hadden een uitstekende vlucht met zeer vriendelijk personeel en bediending. Hopelijk blijft dit zo want wij vliegen vanaf nu regelmatig met deze maatschappij naar Alicante

19 maart 2020 beoordeeld

Wij hadden er bewust voor gekozen met alleen handbagage te reizen. We stonden in de verkeerde rij en wilde uit de rij stappen. Mocht niet van de stewardess, we moesten onze handbagage laten wegen. Uiteindelijk uit de rij gegaan en geen problemen gehad. Je gaat toch niet in een rij met 100 mensen staan die moeten inchecken om je handbagage te wegen?

19 maart 2020 beoordeeld

Terwijl alle andere maatschappijen op 14 maart nog gewoon vlogen en nog dagen door vlogen heeft Transavias op het allerlaatste moment de vlucht geanuleerd. De koffers van de meeste mensen waren al ingenomen. Wacht op een bericht was de mededeling. Na 5 dagen nog niets gehoord. Ze laten je gewoon stikken met een probleem dat ze zelf veroorzaakt hebben. Dit riekt naar profiteren van de omstandigheden.

19 maart 2020 beoordeeld

Matige service. Ik kies voor Transavia omdat ik iets meer verwacht dan van Ryanair, maar dat is me tegengevallen. Wie stuurt passagiers in licht truitje of dun jasje naar buiten met harde wind en 6 graden en laat ze daar 20 minuten blauwbekken zonder iets te zeggen? Terwijl er drie personeelsleden buiten staan en hun schouders ophalen.
Terugweg ook vertraging maar wel goede informatie.