Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Slechte communicatie, lang buiten in de kou moeten wachten in eindhoven”
Beoordeling van Transavia


19 maart 2020 beoordeeld

Matige service. Ik kies voor Transavia omdat ik iets meer verwacht dan van Ryanair, maar dat is me tegengevallen. Wie stuurt passagiers in licht truitje of dun jasje naar buiten met harde wind en 6 graden en laat ze daar 20 minuten blauwbekken zonder iets te zeggen? Terwijl er drie personeelsleden buiten staan en hun schouders ophalen.
Terugweg ook vertraging maar wel goede informatie.

Datum van reis: maart 2020
1  Bedank 60bertd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (73.317)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

67 - 71 van 73.317 beoordelingen

19 maart 2020 beoordeeld

betrouwbaar, redelijk op tijd, krappe zitplaatsen, veel te veel handbagage, matige hygiëne in tijden van een pandemie, vriendelijke medewerkers, eten en dranken matig voor te veel geld

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank marcelsJ8741IB
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2020 beoordeeld

Verschrikkelijke service! Overal ter wereld worden de reizen zonder extra kosten gewijzigd maar bij transavia kon ik de vlucht alleen annuleren en krijg ik alleen de kosten van de belasting terug. Vanaf nu zal ik wekelijks met aegean vliegen.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank 330eleftheriag
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 maart 2020 beoordeeld

Afgelopen zaterdag, 14-3 gevlogen met een dreigende Coronabui boven ons. Extra alert dus op een schone (te krappe) plek naast het raam. Viel vies tegen... het tafeltje was zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant vergeven van (koffie?) vlekken. Overigens ook het tafeltje naast mij. Ook het raampje en de omgeving ervan was vies, dus de hele boel zelf maar schoongemaakt en ontsmet. Al vrij snel was er een toilet achterin verstopt, de vorige keer ook al, zucht.
De service laat ook te wensen over, bovendien is er weinig keuze qua eten. Helemaal in vergelijking met bijvoorbeeld Ryan Air.
Er werd wel duidelijk gecommuniceerd met ons door de purser. Maw er werd langzaam en duidelijk door de microfoon gesproken. Erg fijn.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Anita74711
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 maart 2020 beoordeeld

Prima vlucht gehad en heerlijk als er Nederlands gesproken wordt. Je moet zelf eten drinken kopen of meenemen.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank loesenharry
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.