Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ik kon de vlucht NIET vrijblijvend wijzigen - maar moest hem annuleren - en krijg alleen een gedeelte van de belasting”
Beoordeling van Transavia


19 maart 2020 beoordeeld

Verschrikkelijke service! Overal ter wereld worden de reizen zonder extra kosten gewijzigd maar bij transavia kon ik de vlucht alleen annuleren en krijg ik alleen de kosten van de belasting terug. Vanaf nu zal ik wekelijks met aegean vliegen.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank 330eleftheriag
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (73.317)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

69 - 73 van 73.317 beoordelingen

18 maart 2020 beoordeeld

Afgelopen zaterdag, 14-3 gevlogen met een dreigende Coronabui boven ons. Extra alert dus op een schone (te krappe) plek naast het raam. Viel vies tegen... het tafeltje was zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant vergeven van (koffie?) vlekken. Overigens ook het tafeltje naast mij. Ook het raampje en de omgeving ervan was vies, dus de hele boel zelf maar schoongemaakt en ontsmet. Al vrij snel was er een toilet achterin verstopt, de vorige keer ook al, zucht.
De service laat ook te wensen over, bovendien is er weinig keuze qua eten. Helemaal in vergelijking met bijvoorbeeld Ryan Air.
Er werd wel duidelijk gecommuniceerd met ons door de purser. Maw er werd langzaam en duidelijk door de microfoon gesproken. Erg fijn.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Anita74711
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 maart 2020 beoordeeld

Prima vlucht gehad en heerlijk als er Nederlands gesproken wordt. Je moet zelf eten drinken kopen of meenemen.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank loesenharry
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn terugvlucht was gepland op 30 maart, door toeval ontdekte ik dat er door corona vanaf 23 maart niet meer vanaf Alicante gevlogen wordt. Tot op heden 19 maart nog geen bericht van transavia gehad dat mijn vlucht niet doorgaat heb zelf besloten om mijn vlucht om te boeken moest toen € 200,- bijbetalen bellen met klantensercice onmogelijk emsil wordt niet beantwoord misselijk om van zo’n noodsituatie misbruik te maken en de prijzen exhorbitant te verhogen SCHANDE SCHANDE TRANSAVIA
GEWOON ORDINAIRE OPLICHTING

Datum van reis: maart 2020
1  Bedank ifjmbrand
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 maart 2020 beoordeeld

Prettige vlucht, fijne en comfortabele stoelen, behulpzaam en vriendelijk personeel. Kleine tip in deze tijden: handgel op toilet was niet voorradig.

Datum van reis: februari 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank A2824HFjessicam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.