“Oplichting door transavia”
Beoordeling van Transavia

18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn terugvlucht was gepland op 30 maart, door toeval ontdekte ik dat er door corona vanaf 23 maart niet meer vanaf Alicante gevlogen wordt. Tot op heden 19 maart nog geen bericht van transavia gehad dat mijn vlucht niet doorgaat heb zelf besloten om mijn vlucht om te boeken moest toen € 200,- bijbetalen bellen met klantensercice onmogelijk emsil wordt niet beantwoord misselijk om van zo’n noodsituatie misbruik te maken en de prijzen exhorbitant te verhogen SCHANDE SCHANDE TRANSAVIA
GEWOON ORDINAIRE OPLICHTING

18 maart 2020 beoordeeld

Prettige vlucht, fijne en comfortabele stoelen, behulpzaam en vriendelijk personeel. Kleine tip in deze tijden: handgel op toilet was niet voorradig.

Datum van reis: februari 2020
18 maart 2020 beoordeeld

Prima vlucht gehad. Keurig op tijd. Alleen bagageruimte boven wat krap. Cabinepersoneel als altijd attent en aardig. Top!

• Entertainment tijdens de vlucht
18 maart 2020 beoordeeld

Goede ontspannen vlucht., vriendelijk personeel.
Een soort van WIFI aan boord zou zeer welkom zijn, Transavia kan dan ook online de vluchtgegevens laten zien.......zodat je weet waar je vliegt.

• Entertainment tijdens de vlucht
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd prima ze doen hun uiterste best om snel effectief en vriendelijk je van a naar b te brengen