“Stedentrip.”
Beoordeling van Transavia

18 maart 2020 beoordeeld

Voor een stedentrip gevlogen met Transavia. Goede service aan boord, al moest ik wel weer wennen na een drietal jaren gevlogen te hebben met een andere maatschappij. Al met al brengt Transavia je prima naar je bestemming.

18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht, weinig beenruimte.
Geen extra aandacht voor hygiënemaatregelen ivm corona terwijl dit op de site wel aangegeven stond.

18 maart 2020 beoordeeld

Op tijd in kunnen checken. Vlucht op tijd vertrokken. De vluchtduur was een uur langer omdat er door een staking niet over Frankrijk gevolgen kon worden.

18 maart 2020 beoordeeld

Je krijgt waarvoor je betaalt, weinig ruimte voor een redelijke prijs
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam
Heen en terug (HV 6116 ) vluchten iets te laat buiten de schuld van Transavia

18 maart 2020 beoordeeld

De vlucht was buiten proporties duur voor 1 uur vliegen. de heen reis heb ik extra moeten betalen om naast mij partner te kunnen zitten, alsnog wilde zij mij verzoeken om naar achtere te verplaatsen vanwege het balans in het vliegtuig.
Tijdens het corona virus laten ze je alsnog op elkaar zitten, ze hadden geen maatregelen genomen.