“Geen probleem”
Beoordeling van Transavia

18 maart 2020 beoordeeld

Op tijd in kunnen checken. Vlucht op tijd vertrokken. De vluchtduur was een uur langer omdat er door een staking niet over Frankrijk gevolgen kon worden.

18 maart 2020 beoordeeld

Je krijgt waarvoor je betaalt, weinig ruimte voor een redelijke prijs
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam
Heen en terug (HV 6116 ) vluchten iets te laat buiten de schuld van Transavia

18 maart 2020 beoordeeld

De vlucht was buiten proporties duur voor 1 uur vliegen. de heen reis heb ik extra moeten betalen om naast mij partner te kunnen zitten, alsnog wilde zij mij verzoeken om naar achtere te verplaatsen vanwege het balans in het vliegtuig.
Tijdens het corona virus laten ze je alsnog op elkaar zitten, ze hadden geen maatregelen genomen.

18 maart 2020 beoordeeld

Ik heb heerlijk kunnen slapen tijdens deze rustige vlucht! Het personeel was weer erg vriendelijk.
Bedankt!

18 maart 2020 beoordeeld

We hadden iets vertraging, maar dat kan altijd gebeuren dus dat is niet zo'n probleem. De beenruimte op de Transavia vluchten is wel echt slecht! Het was al niet meer mogelijk om een exit-seat te boeken. Maar ook in economy mag je toch verwachten dat je je benen een beetje normaal kwijt kan, en je knieën niet volledig in de stoel voor je gedrukt moeten worden. Helemaal als er ook nog eens een lang persoon naast je zit. Voor wat je voor een ticket betaald is dit gewoon niet normaal. Een vlucht van een uurtje is misschien te doen, maar 3 uur lang echt niet. Er ligt tegenwoordig zoveel focus op gezondheid en verantwoord leven, maar op het gebied van vliegen is hier echt nog een inhaal slag te maken. Ik ga echt proberen te vermijden om met Transavia te vliegen.