“In principe prima vlucht qua timing, maar de beenruimte kan echt niet meer”
Beoordeling van Transavia

18 maart 2020 beoordeeld

We hadden iets vertraging, maar dat kan altijd gebeuren dus dat is niet zo'n probleem. De beenruimte op de Transavia vluchten is wel echt slecht! Het was al niet meer mogelijk om een exit-seat te boeken. Maar ook in economy mag je toch verwachten dat je je benen een beetje normaal kwijt kan, en je knieën niet volledig in de stoel voor je gedrukt moeten worden. Helemaal als er ook nog eens een lang persoon naast je zit. Voor wat je voor een ticket betaald is dit gewoon niet normaal. Een vlucht van een uurtje is misschien te doen, maar 3 uur lang echt niet. Er ligt tegenwoordig zoveel focus op gezondheid en verantwoord leven, maar op het gebied van vliegen is hier echt nog een inhaal slag te maken. Ik ga echt proberen te vermijden om met Transavia te vliegen.

18 maart 2020 beoordeeld

Prima vlucht alles op tijd. Service voor zover gebruikt was in orde. Vriendelijke staff.
Mooi weer weer.

18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt belachelijk hoe Transavia met haar klanten omgaat vooral nu met het Coronavirus! Slechte klantenservice die ik ooit heb gehad. Ze willen niet kosteloos annuleren, geen voucher geven, wees blij dat je mag omboeken volgens Transavia!

We kunnen omboeken tot aan eind oktober, maar Dubai is geen optie, omdat zij hun planning niet op orde hebben!

SLECHT!SLECHT!SLECHT!

NOOIT MEER TRANSAVIA!

#Transavia

17 maart 2020 beoordeeld

slecht en vooral: akelig hoe je genaaid wordt waar je bijstaat. Ik bel om te annuleren ivm Corona maatregelen, maar ipv mij een flexibele andere datum aan te bieden, zeggen ze dat ze niks kunnen doen omdat "ik al ingecheckt ben". whhaat?? Dat kan toch alleen als je je ID details geeft? Dat heb ik nooit gedaan. Geen idee hoe dat te bewijzen maar dit is echt te gek voor woorden.

17 maart 2020 beoordeeld

Fijne vlucht en goede service. Wel wat krappe beenruimte. Stoel bij het raam geboekt op de enige plek in het vliegtuig waar geen raam zat. Voor mij geen probleem, maar wel fijn als het erbij staat bij boeken. Crew super vriendelijk zoals altijd. Vlucht vertrok netjes op tijd en landde ruim voor schema.