“Korte en fijne vlucht”
Beoordeling van Transavia

17 maart 2020 beoordeeld

Fijne vlucht en goede service. Wel wat krappe beenruimte. Stoel bij het raam geboekt op de enige plek in het vliegtuig waar geen raam zat. Voor mij geen probleem, maar wel fijn als het erbij staat bij boeken. Crew super vriendelijk zoals altijd. Vlucht vertrok netjes op tijd en landde ruim voor schema.

17 maart 2020 beoordeeld

Bij binnenkomst en vertrek uit het vliegtuig is het personeel van Transavia zeer vriendelijk en correct.
Goede service!

17 maart 2020 beoordeeld

Tijdens de heenreis had ik geluk met een stoel bij de exit waar voor ik moest betalen, tijdens reservering had ik al betaald voor een stoel in de voorste rij. Dus in principe heb ik dubbelbetaald.

17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht. Zowel heen als terug. Heel bijzonder zo vlak voor het afsluiten van Spanje.
Als het coronavirus is verdwenen gaan we graag op herhaling

17 maart 2020 beoordeeld

Prima vlucht en service. Maar waarom krijg je op een vlucht van 3 en half uur maar 1 keer een drankje geserveerd ? En daar moest je ook nog ruim anderhalf uur op wachten ! Dat zou toch echt beter/vaker kunnen . Tenslotte krijg je dit ook als je een vlucht van ruim 1 uur hebt . Jammer !