“Bij binnenkomst en vertrek uit het vliegtuig is het personeel van Transavia zeer vriendelijk en correct.”
Beoordeling van Transavia

Goede service!

17 maart 2020 beoordeeld

Tijdens de heenreis had ik geluk met een stoel bij de exit waar voor ik moest betalen, tijdens reservering had ik al betaald voor een stoel in de voorste rij. Dus in principe heb ik dubbelbetaald.

• Eten en drinken
    • Entertainment tijdens de vlucht
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht. Zowel heen als terug. Heel bijzonder zo vlak voor het afsluiten van Spanje.
Als het coronavirus is verdwenen gaan we graag op herhaling

17 maart 2020 beoordeeld

Prima vlucht en service. Maar waarom krijg je op een vlucht van 3 en half uur maar 1 keer een drankje geserveerd ? En daar moest je ook nog ruim anderhalf uur op wachten ! Dat zou toch echt beter/vaker kunnen . Tenslotte krijg je dit ook als je een vlucht van ruim 1 uur hebt . Jammer !

• Eten en drinken
    • Entertainment tijdens de vlucht
17 maart 2020 beoordeeld

Goede service, op de hoogte gehouden bij vertraging. Makkelijk inchecken, zal zeer zeker weer met Transavia vliegen, en aanbevelen bij vrienden.