“Prima vervoer naar de zon”
Beoordeling van Transavia

17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht. Zowel heen als terug. Heel bijzonder zo vlak voor het afsluiten van Spanje.
Als het coronavirus is verdwenen gaan we graag op herhaling

17 maart 2020 beoordeeld

Prima vlucht en service. Maar waarom krijg je op een vlucht van 3 en half uur maar 1 keer een drankje geserveerd ? En daar moest je ook nog ruim anderhalf uur op wachten ! Dat zou toch echt beter/vaker kunnen . Tenslotte krijg je dit ook als je een vlucht van ruim 1 uur hebt . Jammer !

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
17 maart 2020 beoordeeld

Goede service, op de hoogte gehouden bij vertraging. Makkelijk inchecken, zal zeer zeker weer met Transavia vliegen, en aanbevelen bij vrienden.

17 maart 2020 beoordeeld

Vergeleken met de andere “prijsvechters” voel ik mij bij Transavia nog steeds een gewaardeerde klant. Vriendelijk personeel, goede service en stipt. Meer wil ik ook niet, en zeker geen opdringerige verkoop voor, tijdens en na de vlucht.

17 maart 2020 beoordeeld

Geweldige service, ook voor mensen die reizen met een hulphond, je voelt je welkom zonder te betutteld te worden

• Zitcomfort
    • Klantenservice