“Wintersport”
Beoordeling van Transavia

17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlucht was prettig. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende afhandeling van de koffers.

17 maart 2020 beoordeeld

Retour naar Barcelona. Alles verliep zeer netjes. Zeer vriendelijk personeel en het is prettig dat de piloot ook info deelt waar we vliegen, hoe hoog, de snelheid, etc. De stoelen zaten goed en mooi op tijd gevlogen. Echt een aanrader!

17 maart 2020 beoordeeld

Anderhalf uur vertraging en zodoende 3,5 uur van tevoren aanwezig. Ik ben 83 jaar en wil nog graag vliegen zoals ik gewend was.
Terug ging hij op tijd. Maar aankomst midden in de nacht, ik had last van mijn benen, moesten wij 20 minuten blijven zitten. Daarna bij de koffers heeft het een uur geduurd. Er was nog een ander toestel geland. De taxi chauffeur belde steeds en ik had de zenuwen.

17 maart 2020 beoordeeld

Was maar een korte vlucht (5 uur) en beetje last van turbulentie, maar personeel was heel vriendelijk. Wel jammer dat je overal extra voor moet betalen. Voor meer dan € 250,00 pp zou je toch op z'n minst een zakje nootjes of glaasje water verwachten.

17 maart 2020 beoordeeld

Transavia is een perfecte maatschappij voor korte vluchten!
In dit geval was Dubai geen korte vlucht. De terugreis duurt 9 uur. Je land namelijk op een airport in Bulgarije om extra bij te tanken. Je stijgt dus 2 x op wat niet ideaal is.

Transavia past zich niet aan aan de langere vlucht. Er is geen inflight entertainment, de menukaart is obv van snacks voor korte vluchten. Geen maaltijden aan boord. Je kan als avondmaaltijd kiezen voor Unox noedels of een tosti.

Ik ga zeker nog een keer naar Dubai maar niet met Transavia.

Desondanks is de crew geweldig!! Dat maakte de heen en terugreis gezellig.