Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Rustige vlucht, vriendelijk personeel”
Beoordeling van Transavia


17 maart 2020 beoordeeld

Was maar een korte vlucht (5 uur) en beetje last van turbulentie, maar personeel was heel vriendelijk. Wel jammer dat je overal extra voor moet betalen. Voor meer dan € 250,00 pp zou je toch op z'n minst een zakje nootjes of glaasje water verwachten.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank FransTheNetherlands
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (73.309)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

102 - 106 van 73.309 beoordelingen

17 maart 2020 beoordeeld

Transavia is een perfecte maatschappij voor korte vluchten!
In dit geval was Dubai geen korte vlucht. De terugreis duurt 9 uur. Je land namelijk op een airport in Bulgarije om extra bij te tanken. Je stijgt dus 2 x op wat niet ideaal is.

Transavia past zich niet aan aan de langere vlucht. Er is geen inflight entertainment, de menukaart is obv van snacks voor korte vluchten. Geen maaltijden aan boord. Je kan als avondmaaltijd kiezen voor Unox noedels of een tosti.

Ik ga zeker nog een keer naar Dubai maar niet met Transavia.

Desondanks is de crew geweldig!! Dat maakte de heen en terugreis gezellig.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Eline1122334455
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 maart 2020 beoordeeld

In tijden van Coronavirus was het vliegtuig half leeg door no shows, meer dan 100!!
De service is prima, maar met mijn 1m84 heb ik moeite om te zitten, zeker als de mevrouw voor me in de slaapstand denkt te gaan, wat met mijn knieën tegen haar rug onmogelijk is.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Fred S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 maart 2020 beoordeeld

Erg weinig beenruimte, je zit boven op elkaar. Had ik maar extra beenruimte moeten kopen. Verder gemiddeld.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Blijf
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 maart 2020 beoordeeld

Waardeloos ze laten je uren aan de telefoon hangen en er komt geen oplossing , als je mail krijg je daar 5 dagen lang geen antwoord op. ze moeten de boel gewoon annuleren!

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank 1991Stefano
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.