Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“In de kou”
Beoordeling van Transavia


17 maart 2020 beoordeeld

Waardeloos ze laten je uren aan de telefoon hangen en er komt geen oplossing , als je mail krijg je daar 5 dagen lang geen antwoord op. ze moeten de boel gewoon annuleren!

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank 1991Stefano
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (73.314)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

107 - 111 van 73.314 beoordelingen

17 maart 2020 beoordeeld

Reis verliep verrassend normaal in deze bizarre tijden van corona. Dus opluchting na aankomst, zelfs half uur eerder dan gepland.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Sonny V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 maart 2020 beoordeeld

Mooi optijd, vriendelijk personeel.
Makkelijk en eenvoudig online inchecken.
Was erg fijn dat handbagage mee mag nemen

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Chris92239610
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 maart 2020 beoordeeld

prima vriendelijke service van begin tot eind.Inchecken via internet was zelfs voor mij (75jr.) zeer een voudig te realiseren.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank GoPlaces746065
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 maart 2020 beoordeeld

Er wordt steeds beter opgelet op pax die toch met te veel of te grote en zware handbagage komen
Ook weet men wanneer men moet stoppen met doorlaten van koffertjes

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank zomerkin
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.