“Handbagage”
Beoordeling van Transavia

17 maart 2020 beoordeeld

Er wordt steeds beter opgelet op pax die toch met te veel of te grote en zware handbagage komen
Ook weet men wanneer men moet stoppen met doorlaten van koffertjes

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen

17 maart 2020 beoordeeld

Gebeld, geappt, facebook, telefoon en contact formulier, maar nog altijd geen antwoord. Mail we hebben het druk.

17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht, vriendelijk cabinepersoneel . Tijdens de vlucht werden we geïnformeerd vanuit de cockpit

16 maart 2020 beoordeeld

Prettige vlucht zowel heen- als terugvlucht. Professionele crew. Ook op opstijgen en landen verliep vlekkeloos.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goede vlucht, zonder vertragingen. Fijn dat je in tegenstelling tot Ryanair wel gewoon handbagage mee mag nemen