“Vlucht gecanceld, wacht al een week op een reactie!”
Beoordeling van Transavia

17 maart 2020 beoordeeld

Gebeld, geappt, facebook, telefoon en contact formulier, maar nog altijd geen antwoord. Mail we hebben het druk.

17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht, vriendelijk cabinepersoneel . Tijdens de vlucht werden we geïnformeerd vanuit de cockpit

16 maart 2020 beoordeeld

Prettige vlucht zowel heen- als terugvlucht. Professionele crew. Ook op opstijgen en landen verliep vlekkeloos.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goede vlucht, zonder vertragingen. Fijn dat je in tegenstelling tot Ryanair wel gewoon handbagage mee mag nemen

16 maart 2020 beoordeeld

mooi op tijd, vriendelijke piloten en personeel, comfortabele vlucht.makkelijke internet check-in. sinds 2009 ga ik meermaals retour madeira met alleen Transavia.

• Zitcomfort
    • Klantenservice