“retour madeira”
Beoordeling van Transavia

16 maart 2020 beoordeeld

mooi op tijd, vriendelijke piloten en personeel, comfortabele vlucht.makkelijke internet check-in. sinds 2009 ga ik meermaals retour madeira met alleen Transavia.

16 maart 2020 beoordeeld

op de vlucht niks aan te merken maar als je de toezegging krijgt dat je online kunt inchecken op je retourvlucht ? Dat ontvangt u tijdig van tevoren op uw emailadres ??
Nou dat gebeurt mooi niet dus. Oke dat kan dat inderdaad wel op de luchthaven maar doe dan die toezegging niet want je gaat dan toch je Email checken en daar komt gewoon niks . Slordig zou ik zeggen.

16 maart 2020 beoordeeld

henvlucht prima verlopen. Terugvlucht ook behoudens het feit dat mijn vrouw (gebroken pols) maet fit to fly verklaring toch niet op 15 a en 15 b (beenruimte) bij nooduitgang mocht zitten. Dat snappen wij, maar nu zaten we oop 19c en 23d en kon ik haar niet helpen tijdens de vkluchrt en bij het uitstappen. Heb bezwaar aangetekend want een uitruil van onze 2 luxere zitplaatsen met 2 naast elkaar zitende anderen had mogelijk moeten zijn . Maar dit is het enige minopuntje inclusdief de langere boardingtijd die dat in Funchal met zich meebracht.

16 maart 2020 beoordeeld

Beenruimte is een drama met de gem. Europese lengte van de man.
Met €4 per ticket over het hele vliegtuig er bij zit iedereen (met een rij stoelen minder) fatsoenlijk

16 maart 2020 beoordeeld

Zoals ik al noemde in de titel blijft het jammer dat je als sardientjes in een vliegtuig zit. En als er dan een corpulente dame (of heer) naast je zit...
Maar de service was prima, met een glimlach, en we zijn weer heelhuids thuis gebracht. :)