Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ruim twee uur opgevouwen zitten in een vliegtuig”
Beoordeling van Transavia


16 maart 2020 beoordeeld

Beenruimte is een drama met de gem. Europese lengte van de man.
Met €4 per ticket over het hele vliegtuig er bij zit iedereen (met een rij stoelen minder) fatsoenlijk

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank lexdem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (73.309)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

118 - 122 van 73.309 beoordelingen

16 maart 2020 beoordeeld

Zoals ik al noemde in de titel blijft het jammer dat je als sardientjes in een vliegtuig zit. En als er dan een corpulente dame (of heer) naast je zit...
Maar de service was prima, met een glimlach, en we zijn weer heelhuids thuis gebracht. :)

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Trudy d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 maart 2020 beoordeeld

Na een forse vertraging zijn we prima op de plaats van bestemming aangekomen. Vriendelijk personeel met prima informatie onderweg.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank rijoh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 maart 2020 beoordeeld

Helaas door omstandigheden te laat voor bagage op de vlucht. Geen meedenkende en empathische medewerkester bij de incheck balie. Daarna contact met klantenservice die gingen smijten met regeltjes waarom Transavia in haar gelijk staat. Geen enkel greintje van empathie te vinden. Ik had medewerkers verwacht die meedenken in mogelijkheden en oplossingen om de schade voor de klant te beperken. Enkel bij de balie t.b.v. een nieuw ticket zat een medewerker die empathisch was en naar oplossingen zocht. Waarna hij ons een nieuwe ticket verkocht heeft.

Datum van reis: maart 2020
Bedank rudolfh511
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 maart 2020 beoordeeld

Ondanks turbulentie fijne vlucht gehad. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Volgende keer weer Transavia!

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank AgaathdeG
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.