“ruim twee uur opgevouwen zitten in een vliegtuig”
Beoordeling van Transavia

16 maart 2020 beoordeeld

Beenruimte is een drama met de gem. Europese lengte van de man.
Met €4 per ticket over het hele vliegtuig er bij zit iedereen (met een rij stoelen minder) fatsoenlijk

16 maart 2020 beoordeeld

Zoals ik al noemde in de titel blijft het jammer dat je als sardientjes in een vliegtuig zit. En als er dan een corpulente dame (of heer) naast je zit...
Maar de service was prima, met een glimlach, en we zijn weer heelhuids thuis gebracht. :)

16 maart 2020 beoordeeld

Na een forse vertraging zijn we prima op de plaats van bestemming aangekomen. Vriendelijk personeel met prima informatie onderweg.

16 maart 2020 beoordeeld

Helaas door omstandigheden te laat voor bagage op de vlucht. Geen meedenkende en empathische medewerkester bij de incheck balie. Daarna contact met klantenservice die gingen smijten met regeltjes waarom Transavia in haar gelijk staat. Geen enkel greintje van empathie te vinden. Ik had medewerkers verwacht die meedenken in mogelijkheden en oplossingen om de schade voor de klant te beperken. Enkel bij de balie t.b.v. een nieuw ticket zat een medewerker die empathisch was en naar oplossingen zocht. Waarna hij ons een nieuwe ticket verkocht heeft.

16 maart 2020 beoordeeld

Ondanks turbulentie fijne vlucht gehad. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Volgende keer weer Transavia!