“Geen empatie en niet meedenkend en dus klantvriendelijk, personeel”
Beoordeling van Transavia

16 maart 2020 beoordeeld

Helaas door omstandigheden te laat voor bagage op de vlucht. Geen meedenkende en empathische medewerkester bij de incheck balie. Daarna contact met klantenservice die gingen smijten met regeltjes waarom Transavia in haar gelijk staat. Geen enkel greintje van empathie te vinden. Ik had medewerkers verwacht die meedenken in mogelijkheden en oplossingen om de schade voor de klant te beperken. Enkel bij de balie t.b.v. een nieuw ticket zat een medewerker die empathisch was en naar oplossingen zocht. Waarna hij ons een nieuwe ticket verkocht heeft.

16 maart 2020 beoordeeld

Ondanks turbulentie fijne vlucht gehad. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Volgende keer weer Transavia!

Prima vlucht en service
prettig personeel en behulpzaam

Lekker snelle afhandeling via Eindhoven
zie naar de volgende vlucht uit

16 maart 2020 beoordeeld

Vlak na het opstijgen werd mijn reisgenoot onwel, hij is door vliegangst flauwgevallen. De stewardes heeft adequaat gereageerd. De persoon naast ons op een andere plaatst laten zetten en medische en emotionele hulp geboden aan mijn reisgenoot. Hier nam ze ruim voldoende tijd voor. Complimenten voor het cabine personeel. Vlucht HV 6109 06-03-2020 17:10u 20:10u / Amsterdam -> Malaga.

Datum van reis: januari 2020
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel de beenruimte bij alle maatschappijen omgeveer hetzelfde is, blijft dit toch het meest onaangename aspect van vliegen. Bij ons is hey gevolg van slecht zitten drie dagen pijn.