“retour Krakau”
Beoordeling van Transavia

Prima vlucht en service
prettig personeel en behulpzaam

Lekker snelle afhandeling via Eindhoven
zie naar de volgende vlucht uit

16 maart 2020 beoordeeld

Vlak na het opstijgen werd mijn reisgenoot onwel, hij is door vliegangst flauwgevallen. De stewardes heeft adequaat gereageerd. De persoon naast ons op een andere plaatst laten zetten en medische en emotionele hulp geboden aan mijn reisgenoot. Hier nam ze ruim voldoende tijd voor. Complimenten voor het cabine personeel. Vlucht HV 6109 06-03-2020 17:10u 20:10u / Amsterdam -> Malaga.

Datum van reis: januari 2020
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel de beenruimte bij alle maatschappijen omgeveer hetzelfde is, blijft dit toch het meest onaangename aspect van vliegen. Bij ons is hey gevolg van slecht zitten drie dagen pijn.

16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorheen had Transavia altijd vertraging, maar de laatste jaren is dat niet meer. Vriendelijk cabine personeel. Sommige piloten melden, wanneer er geen bewolking us, waar we vliegen en wat we zien, leuk!

16 maart 2020 beoordeeld

altijd correct en vriendelijk personeel. Meestal op tijd vliegen.
Door ook koffertjes als bagage in het ruim te deponeren en alleen een kleine
handtas toe te staan neemt het probleem van in- en uitstappen ook heel erg af. Ik pleit hier dan ook voor.