“Beenruimte echt onvoldoende”
Beoordeling van Transavia

16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel de beenruimte bij alle maatschappijen omgeveer hetzelfde is, blijft dit toch het meest onaangename aspect van vliegen. Bij ons is hey gevolg van slecht zitten drie dagen pijn.

16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorheen had Transavia altijd vertraging, maar de laatste jaren is dat niet meer. Vriendelijk cabine personeel. Sommige piloten melden, wanneer er geen bewolking us, waar we vliegen en wat we zien, leuk!

16 maart 2020 beoordeeld

altijd correct en vriendelijk personeel. Meestal op tijd vliegen.
Door ook koffertjes als bagage in het ruim te deponeren en alleen een kleine
handtas toe te staan neemt het probleem van in- en uitstappen ook heel erg af. Ik pleit hier dan ook voor.

16 maart 2020 beoordeeld

Wij vliegen graag met Transavia. naar Europese bestemmingen. Prima stoelen. Goede bemanning. Onderweg genoeg keuze uit allerlei etenswaren en drankjes. Ze vliegen meestal op tijd. De laatste keer hadden we een uur vertraging helaas.

Datum van reis: februari 2020
16 maart 2020 beoordeeld

Ik ben voor een Nederlandse man van gemiddelde lengte, nl. 1.84 m. Een vliegtuigstoel zou dan ook voldoende ruimte moeten bieden om de benen recht vooruit te kunnen positioneren. Dat is niet mogelijk zonder protesten van de passagier op de daar voor gesitueerde 'zetel'. Ook aan de zijkanten puil ik overal uit: behalve het gevoel als een opgehokt varken vervoerd te worden lijkt mij dat bij calamiteiten - al was het maar een luchtzak - zeer onveilig.
Misschien dat vervoer in het vrachtruim een alternatief is, hoewel, mijn koffer kwam daar onherstelbaar beschadigd vandaan. Een zaak die door Transavia ook weer niet erg klantvriendelijk is opgelost. 'Such a bad experience never again!'