“Prima”
Beoordeling van Transavia

16 maart 2020 beoordeeld

Ik had een hond mee. Bij navraag of deze mee was hebben ze dat prima gecontroleerd en aan mij doorgegeven voordat we begonnen met taxiën.

16 maart 2020 beoordeeld

Heenvlucht keurig op tjjd. Krappe zitplaatsen en prijzige catering. Boordevol vliegtuig. Terugvlucht idem.

• Entertainment tijdens de vlucht
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De service bij Transavia is goed, al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De piloten vliegen prima ook al staat er veel wind ze brengen hem weer veilig oo de grond

16 maart 2020 beoordeeld

Op tijd vertrokken, vriendelijk personeel.
Duidelijke communicatie vanuit de cockpit mbt staking luchtverkeersleiding Frankrijk wat voor ons geen problemen opleverde tijdens de vlucht.

16 maart 2020 beoordeeld

Ik verbaas me steeds meer over de prijzen van eten en drinken aan boord. Een lauwe tosti met nauwelijks kaas ertussen voor 4,50 euro. Daar zit 4,45 euro winst op. Een klein flesje water voor 2,80 euro. Je moet maar durven.

• Entertainment tijdens de vlucht