“Vlucht naar Valencia”
Beoordeling van Transavia

16 maart 2020 beoordeeld

Heenvlucht keurig op tjjd. Krappe zitplaatsen en prijzige catering. Boordevol vliegtuig. Terugvlucht idem.

16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De service bij Transavia is goed, al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De piloten vliegen prima ook al staat er veel wind ze brengen hem weer veilig oo de grond

16 maart 2020 beoordeeld

Op tijd vertrokken, vriendelijk personeel.
Duidelijke communicatie vanuit de cockpit mbt staking luchtverkeersleiding Frankrijk wat voor ons geen problemen opleverde tijdens de vlucht.

16 maart 2020 beoordeeld

Ik verbaas me steeds meer over de prijzen van eten en drinken aan boord. Een lauwe tosti met nauwelijks kaas ertussen voor 4,50 euro. Daar zit 4,45 euro winst op. Een klein flesje water voor 2,80 euro. Je moet maar durven.

16 maart 2020 beoordeeld

Vlieg 10x per jaar met transavia naar mallorca,Boarding blijft een groot probleem, laatste 40 minuten. Oorzaak begrip handbagage,1 Trolly maar wat gebeurd 1 trolly 1 grote handtas ,jas .Alles gaat bovenin , geen woder dat er geen plaats voor de laatste is.Door wat meer activiteit van cabinepersoneel komt er alleen trolly bovenin en de rest onder de stoel.Plaats genoeg. Voorstel te betalen voor handbagage zal tot zeer veel onrust leiden bij boarding.Ben er niet op tegen.
Maar ben er zeker van dat dit een puinhoop wordt tot ruzie toe. Ben verder zeer tevreden anders vloog ik niet met Transavia,Transavia idee is goed maar ............