“Vakantievlucht”
Beoordeling van Transavia

16 maart 2020 beoordeeld

Ik verbaas me steeds meer over de prijzen van eten en drinken aan boord. Een lauwe tosti met nauwelijks kaas ertussen voor 4,50 euro. Daar zit 4,45 euro winst op. Een klein flesje water voor 2,80 euro. Je moet maar durven.

• Entertainment tijdens de vlucht

16 maart 2020 beoordeeld

Vlieg 10x per jaar met transavia naar mallorca,Boarding blijft een groot probleem, laatste 40 minuten. Oorzaak begrip handbagage,1 Trolly maar wat gebeurd 1 trolly 1 grote handtas ,jas .Alles gaat bovenin , geen woder dat er geen plaats voor de laatste is.Door wat meer activiteit van cabinepersoneel komt er alleen trolly bovenin en de rest onder de stoel.Plaats genoeg. Voorstel te betalen voor handbagage zal tot zeer veel onrust leiden bij boarding.Ben er niet op tegen.
Maar ben er zeker van dat dit een puinhoop wordt tot ruzie toe. Ben verder zeer tevreden anders vloog ik niet met Transavia,Transavia idee is goed maar ............

• Entertainment tijdens de vlucht
16 maart 2020 beoordeeld

alles prima gegaan, alleen de discussie over handbagage begint te irriteren. Verder is het personeel zeer vriendelijk

16 maart 2020 beoordeeld

goede service van het personeel zowel op Rotterdam (heen vlucht) als op Innsbruck.
tevens goede service in het vliegtuig

16 maart 2020 beoordeeld

Op tijd, netjes, goede communicatie en vriendelijke stewardessen. Opstijgen en landen ging ook goed. Maar beenruimte is (te) krap. Ik ben 1,76 en als degene voor mij zijn stoel naar achter zet, kan ik niet zitten. Helaas was de Spanjaard voor mij niet bereid om zijn stoel rechtop te zetten, had 'ie recht op... Stewardess vond gelukkig nog een andere plek voor me. Andere keer wilde de buurman na overleg wel zijn stoel rechtop zetten. Maar op dit soort gedoe zit je eigenlijk niet te wachten. Komt ruzie van. Zet de stoelen dan vast, zodat ze niet achterover kunnen.