“alles in orde”
Beoordeling van Transavia

16 maart 2020 beoordeeld

alles prima gegaan, alleen de discussie over handbagage begint te irriteren. Verder is het personeel zeer vriendelijk

16 maart 2020 beoordeeld

goede service van het personeel zowel op Rotterdam (heen vlucht) als op Innsbruck.
tevens goede service in het vliegtuig

16 maart 2020 beoordeeld

Op tijd, netjes, goede communicatie en vriendelijke stewardessen. Opstijgen en landen ging ook goed. Maar beenruimte is (te) krap. Ik ben 1,76 en als degene voor mij zijn stoel naar achter zet, kan ik niet zitten. Helaas was de Spanjaard voor mij niet bereid om zijn stoel rechtop te zetten, had 'ie recht op... Stewardess vond gelukkig nog een andere plek voor me. Andere keer wilde de buurman na overleg wel zijn stoel rechtop zetten. Maar op dit soort gedoe zit je eigenlijk niet te wachten. Komt ruzie van. Zet de stoelen dan vast, zodat ze niet achterover kunnen.

16 maart 2020 beoordeeld

Ondanks te laat vertrek ,door o.a. verandering van gate, door gunstige wind mee toch op tijd aangekomen.

• Entertainment tijdens de vlucht
16 maart 2020 beoordeeld

transavia is onze vaste keuze mbt het vliegen naar spanje. haast altijd op tijd en vriendelijk personeel.

• Entertainment tijdens de vlucht