“Familie bezoek”
Beoordeling van Transavia

15 maart 2020 beoordeeld

Netjes op tijd vertrokken. Prima vlucht. Vriendelijke stuwardessen. Gemakkelijk inchecken via telefoon

15 maart 2020 beoordeeld

Keurig op tijd vertrokken, door gunstige wind na 2 uur en 20 minuten al geland in plaats van 3 uur. Onderweg de gebruikelijke service, niets bijzonders, maar gewoon standaard.

• Entertainment tijdens de vlucht
15 maart 2020 beoordeeld

prima netjes goed weer tijdens vlucht. Vriendelijk personeel. I zou volgende keer weer mat transavia vliegen.

• Entertainment tijdens de vlucht
15 maart 2020 beoordeeld

Op zich met het vliegen, de service aan boord is niets mis. Maar de zeer krappe ruimte tussen de stoelen is niet normaal. Wij hebben een normale lengte van 1.70 dus geen enorm lange benen maar als iemand voor je zijn stoel achteruit zet zitten je knieën klem. Op de heenreis was de vrouwelijke passagier voor ons zo asociaal dat ze de stoel ineen keer achteruit zette en op de pijn uitroep van mijn vrouw gaf zij aan dat wij dan maar een plek met meer beenruimte hadden moeten kopen en zij ging slapen. Of wij van de stoel af wilden blijven. (mevrouw ging ook nog klagen dat wij de stoel tegen hielden) De stewardess wist ook niet meer uit brengen dat mevrouw haar stoel naar achteren mag brengen. Op het feit dat zij daarmee mijn vrouw pijn deed werd niet op ingegaan.

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, bijna op tijd vertrokken, prima info vanuit cockpit. Gastvrij welkom geheten door crew. Prima verzorgd onderweg. En voor geplande eindtijd geland. En belangrijkste het was een veilige vlucht.