“Te klein”
Beoordeling van Transavia

15 maart 2020 beoordeeld

Op zich met het vliegen, de service aan boord is niets mis. Maar de zeer krappe ruimte tussen de stoelen is niet normaal. Wij hebben een normale lengte van 1.70 dus geen enorm lange benen maar als iemand voor je zijn stoel achteruit zet zitten je knieën klem. Op de heenreis was de vrouwelijke passagier voor ons zo asociaal dat ze de stoel ineen keer achteruit zette en op de pijn uitroep van mijn vrouw gaf zij aan dat wij dan maar een plek met meer beenruimte hadden moeten kopen en zij ging slapen. Of wij van de stoel af wilden blijven. (mevrouw ging ook nog klagen dat wij de stoel tegen hielden) De stewardess wist ook niet meer uit brengen dat mevrouw haar stoel naar achteren mag brengen. Op het feit dat zij daarmee mijn vrouw pijn deed werd niet op ingegaan.

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, bijna op tijd vertrokken, prima info vanuit cockpit. Gastvrij welkom geheten door crew. Prima verzorgd onderweg. En voor geplande eindtijd geland. En belangrijkste het was een veilige vlucht.

15 maart 2020 beoordeeld

Heel goed en prima en vriendelijke service aan boord.
De vlucht verliep heel soepel en snel. Tussentijdse informatie was heel prettig.

Datum van reis: februari 2020
    • Entertainment tijdens de vlucht
15 maart 2020 beoordeeld

Personeel is zo als altijd vriendelijk, behulpzaam en duidelijk. De vluchtinformatie vooraf is compleet en prettig.

• Entertainment tijdens de vlucht
15 maart 2020 beoordeeld

Op de heen vlucht iets te laat vertrokkken, op tijd aangekomen.
Terug vlucht te vroeg vertrokken en eerder aangekomen.

Ondanks de storm geen problemen gehad tijdens de vlucht.

Datum van reis: februari 2020