“Snel Betrouwbaar Comfortabel”
Beoordeling van Transavia

15 maart 2020 beoordeeld

Ik maak regelmatig gebruik van de verbinding visa versa Rotterdam en Málaga met Transavia. Ik kan iedereen deze vlucht aanraden. Snelle check in, betrouwbaar en op tijd vertrekken en een comfortabele vlucht.

15 maart 2020 beoordeeld

Goed snelle vlucht. vlotte incheck, goede begeleiding en rustige vlucht.
aardige personeel, terdege kundig.

15 maart 2020 beoordeeld

Prima vlucht, op tijd vertrokken en aangekomen. Fijne communicatie met personeel, goede bediening qua eten en drinken

15 maart 2020 beoordeeld

is er geen mogelijkheid om opstopping te voorkomen bij het instappen? Ik stoor me vaak aan de lange rij wachtenden in het gangpad en buiten de cabine omdat reizigers uitgebreid de tijd nemen zich te installeren. Daar moet toch een systeem voor te maken zijn?

Datum van reis: januari 2020
    • Eten en drinken
15 maart 2020 beoordeeld

... dat kan je krijgen als je langer bent als 1.80. vlieg regelmatig en heb nog nooit meegemaakt dat alle stoelen bezet zijn. 5 cm verder uit elkaar en de rugleuning blokkeren zou een wereld van verschil maken.

• Eten en drinken